pondělí 14. října 2019

Den po dni





V červenci jsem se tu zmiňovala, že jsem si po letech začala znovu psát deník.
Zpočátku bylo, jak jinak, energie víc, za poslední týdny se moje zápisy ustálily na jednom až dvou týdně.
Nicméně i to považuji za úspěch.
Jedna věc je psát blog na počítači, kde je možná kdykoliv jakákoliv oprava. Ale psát si něco ručně do deníku - přiznávám, to mi jde podstatně hůř.
Popravdě nevím, jestli to zpětně někdy budu číst.
Z určitých období mám ve sklepě docela dost svazků, ale některé věci si ani přečíst nechci.
Tak v čem vidím momentálně největší přínos?
Možná určité utříbení myšlenek a především zaznamenání toho skutečného pocitu v danou chvíli - protože po čase si už pamatuji opravdu jen minimum.
O to víc závidím Davidovi.
Jeho fotodeník jsem tu už párkrát zmínila.
Kombinace skvělé fotky a dvojverší, které mě paradoxně častokrát dostane mnohem víc než samotný snímek.
Navíc ta pravidelnost... jedna radost denně.
Davidova vytrvalost a důslednost je obdivuhodná.
Proto jsem opravdu ráda, že výběr jeho deníkových záznamů vyšel knižně.
Den po dni si můžete koupit přímo u autora nebo v budoucnu tu.

3 komentáře:

  1. Jani, knížku už mám také objednanou :) Doma mám od Davida Macháčka už asi 2 roky obraz s vepsaným dvojverším, krása. Mějte se hezky, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, fotku na zeď si doufám nadělím k narozeninám. Jen pořád nemůžu vybrat tak z deseti:-)

      Vymazat
  2. As stated by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than we do.

    (And actually, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap this link to determine if this quick test can help you unlock your true weight loss possibilities

    OdpovědětVymazat