pátek 25. října 2019

Díky


Náročný týden.
Ve všech ohledech.
Takže každé pozitivum se počítá.
Dnes mi poštou dorazil dárek od prince Ládíka - a že mi udělal radost!
Jeho nová knížka, která snad ještě ani nestihla vychladnout.
Hned jsem shltla pár kapitol a už se těším na chalupu do křesla....
Pokud se chcete od srdce zasmát a hledáte něco, co vám udělá tu obyčejnou radost - přečtěte si nějakou Ladislavovu knížku. Nebo zajděte na přednášku a nebo si občas přečtěte na fb jeho statusy....protože jak s oblibou říkám - malých radostí není nikdy dost.
....
Já si plánuji udělat radost zítra hned několikrát.
Protože Mint v Ostravě.
Myyna, spousta kamarádů....
Cesta autem a dvě cd The Frames.
A hromada nových ušitých věcí.
Tak dobrou...

2 komentáře:

  1. Jani, já jsem loni k Vánocům dostala jeho tři knížky v krásné krabici a letos doufám, že Ježíšek přinese právě tuhle. Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. If you're looking to burn fat then you absolutely need to try this totally brand new personalized keto diet.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks joined together to produce keto meal plans that are effective, decent, cost-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, 100's of individuals have already transformed their body and health with the benefits a certified keto diet can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto diet.

    OdpovědětVymazat