středa 9. ledna 2019

Když bych měla spát...






Opět home office.
Tento režim mi naprosto nesvědčí.
Pracovně jsem naprosto nevýkonná, ale zato máme s Emou zkouknuté snad všechny Barbie pohádky, vymalované troje omalovánky a o barvách na zemi v obyváku raději ani mluvit nebudu.
Prokrastinuji vařením, prádlem a po večerech u šicího stroje sjíždím seriály.
Moje pitomost.
Ráno mám pak oči jako angorák, ale jděte spát, když vám chybí ještě dva díly Ostrých předmětů....
Včera jsem si udělala radost šitím prostírek a dnes jsem se zasekla u výběru hrníčků, se kterými je nafotím. A pak se divím, že nestíhám.
Zato jsem vymyslela náměty na dva články na blog - takže snad tu už přestane být takové mrtvo.
Jedním z předsevzetí z posledních měsíců bylo, abych víc četla. Snažila jsem se a tak se naštěstí kupička rozečtených knih u mé postele zmenšuje. Ale opět to jde na úkor spánku.
To je asi můj největší nešvar.
Únavou už skoro ani nevnímám, ale i když zalezu do postele, mám neodbytnou potřebu ještě něco přečíst/vidět...prostě ten jen svůj čas neprospat. Ale asi by to někdy nebylo na škodu. Zvlášť když poslední stránku si většinou stejně nepamatuju a pak ji čtu znovu.
Co vy a čtení před spaním?
....
Hezkou středu všem.
Prostírky a milión dalších kousků najdete skladem.

9 komentářů:

  1. Se čtením před spaním to mám úplně stejně. Nepamatuju si, kde jsem skončila a musím to číst znovu. Nejvíc mě štve, že si jdu číst až když jsem unavená úplně "nadoraz" a pak to tak dopadá. Jenomže jindy na čtení nemám čas a jsme zase na začátku bludného kruhu! :D

    PS: Skvělý výběr hrnečků k těm prostírkám!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám taky potřebu číst před spaním, většinou mě to vypne od reality a žiju cizí život :-) A u knížek, které mě hodně chytnou, musím nuceně končit, abych to nepřečetla na jeden zátah.
    Ráno se pak nemůžu vyhrabat z postele :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem takhle "trhla" rekord. Písečného muže od Keplera jsem zavřela ve 4.45 ráno, naštěstí to bylo z pátku na sobotu, kdy má synátor dovoleno spát na maximum, aby dospal dojíždění do školy.
    A to jsem nedočetla do konce, abych se měla na co těšit:-)
    Ona je také dost nebezpečná chvíle, kdy je sice člověk unavený a ospalý, ale přebije to, a pak nemůže zabrat.
    Jani, kde jste si stahovala Ostré předměty? Na Uloz.to je k dispozici jen jeden díl (nebo máte předplacenou nějakou tu službu na filmy?)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a četla jsem to při baterce bo u nás byl výpadek elektriky kvůli sněhové vánici, to byla atmosféra!!!

      Vymazat
    2. Ostré předměty najdete např. tady:
      https://serialy.bombuj.eu/serial-sharp-objects
      Jinak co se týká čtení, já čtu ve vaně, nebo v autobuse :) Teď momentálně Why mummy drinks od Gill Sims (myšlím, že to vyšlo i česky)a náramně si to užívám, doporučuju! Hana
      Hana

      Vymazat
    3. Hani, děkuji za informaci, a to je zadarmo nebo je potřeba nějaká registrace a účet?
      Vanu nestíhám ale co se týče busu, už jsem i přejela (x-krát:))
      Ve frontě na poště pouštěla lidi )když je knížka po malých kapitolách a napětí stoupá....)
      Syn čekal na večeři...
      Z LEGRACE! jsem pak vynadala knihovnici, která mi ty zajímavé knížky doporučovala, že jí teda "PĚKNĚ DĚKUJI". Řekla jsem to tak věrohodně, že se chudinka lekla:-)
      Magda

      Vymazat
    4. Magdo, já koukala online na topserialy.sk Musíte se proklikat přes reklamy....ale jede to:-)

      Vymazat
  4. Taky ctu rada pred spanim, vsichni spi a je na to takovej super klid.. ale posledni dobou si to zakazuju. Vzdycky to presvihnu a pak ve dve, tri, ctyri lezim, suvim do stropu a nemuzu zabrat. No a rano? Peklicko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na dobrou knihu není jindy čas než večer před spaním, jenomže už jsem za celý den tak unavená, že většinou u ní po pár stránkách odpadnu. Jen málokdy se stane, že opravdu vydržím alespoň pár hodin a pak přečtu i půl knihy. Proto mi trvá celkem dlouho než přečtu jednu knihu :-)

    OdpovědětVymazat