úterý 15. ledna 2019

...






Jak už jsem dnes napsala u instagramového příspěvku - když jsou děti nemocné, je to ideální doba si uklidit doma. Což jsem si snažila udělat.
A pak si taky uklidit v hlavě - na čemž stále usilovně pracuji.
Minulý týden jsem měla doma Emu, včera a dnes to byl Kuba.
Ještě že byl mezitím ten víkend na načerpání sil...protože mám poslední dobou pocit, že ty mi dochází.
Proto je potřeba si zvedat náladu maličkostmi, třeba právě pohledem na uklizený kout doma.
I když je to jen ložnice, kam mají ti největší záškodníci (rozuměj Kuba a Ema) vstup zapovězen.
***
Čtenářské okénko.
Aneb co v lednu už opravdu dočtu.
Marka Váchu si dávkuju. A tuhle mám u postele už dlouho. Některé pasáže i třikrát.
Davida Hrbka jsem dostala od maminky, totiž Ježíška. Většinu povídek jsem už v minulosti četla, David je pravidelně sází na fb, ale jsou takové něžně nostalgické.
Veselí od Radky Třeštíkové čtu už od podzimu. A přiznávám, že mi moc nejede. Hrozně mě vytáčí hlavní hrdinka, tak knížku pořád odkládám. Ale na druhou stranu se neumím vzdávat, takže konec ledna, Jano...
No name svazek na fotce je další spolupráce Dity Pepe a Báry Baronové - Měj ráda sama sebe. Výpovědi vybraných žen o sebepřijetí. Silné. Dávkuji si to...

3 komentáře:

  1. Jani,
    s nemocnými dětmi jde všechno hůř , ale zase bude líp!
    Zahlédla jsem na instagramu pohotovost :-o
    Snad už je to dobrý !

    Knihy :
    Tu Třeštíkovou mám na nočním stolku také a nevím, nevím jestli se začtu.
    Ty další, bych si ráda také přečetla ,už jsou spíš vzdělávající .
    Hlavně Váchu, ten mě oslovil už u Syroovky nebo Katky.
    Klidnější dny !

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky za tip na knížku o sebepřijetí, právě jsem si ji zamluvila v knihovně. A kabelka je super, jsem moc ráda, že ji mám, díky! Markéta Z.

    OdpovědětVymazat