středa 11. května 2011

Zelená






Po posledním příspěvku mám skro chuť napsat, že jsem si k botám ušila kabelku. Ale ne, tuto jsem měla rozdělanou už víc než týden, opět online kurz,jen večer mě pravidelně dostávala únava, takže ze šití téměř nic nebylo. Včera konečně dokončená a dnes poprvé vyvenčená. Bylo nádherně, před chvílí jsme se s Kubou vrátili po osmihodinovém výletu a stálo to za to. Tak krásný zbytek středy:-)

6 komentářů:

  1. Jani,
    je úžasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, opet nadhera, moc se ti povedla!!!
    A ulovky ze sekace jsou take uzasne, ja mam vetsi radost, kdyz tam neco bezvadneho najdu, nez kdybych to koupila nove :)) Pohodovy den preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Jasmína se moc povedla, nádhera. A já jsem vůbec netušila, že na galerii je kromě Bjelocky i někdo jiný z Olomouce. Těším se, že se poznáme na srazíku :O) Zuzulik

    OdpovědětVymazat