pátek 13. května 2011

Sukýnka



Jak to tak vypadá, blog nám už funguje:-) Ve středu jsem si koupila ve slevě látku a protože jsem si už dlouho chtěla ušít něco na sebe a bála se střihnout do nějaké dražší látky, byla to jasná volba. Neměla jsem žádný střih, jen jsem ožabičkovala pas a sukýnka je na světě. Ale abych zase nebyla na sebe moc pyšná - Kuba mi ji od té doby stihnul už dvakrát roztrhnout (ve včerejším příspěvku bylo původně jednou, ale situace se opět změnila:-)). Tak krásný večer.

12 komentářů:

  1. Moc pěkná Jani, já mám v plánu žabičkové šaty pro sebe...!

    OdpovědětVymazat
  2. O šatech jsem původně taky uvažovala, ale asi bych musela být křehčí konstituce:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc pěkná ... a neboj, každý musí nějak začít a ty tvoje kabelky, hračky a ostatní šité věci jsou tak úžasné, že to oblečení zmákneš taky :-)
    měj hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani,
    Tvoje sukýnka se mi moc líbí!!!
    taky se odhodlávám, chtěla bych si ušít šaty na zahrádku - tam se nějaká ta chybka ztratí!!
    Ale neumím žabičkovat :o(((
    papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, opět krásný kousek... Nojo, když se rozdávala šikovnost,tak sis šla dvakrát,co?
    Jinak k tvému komentáři na balík od Vlnapu-mě na něj Provozovna Jana nenapsali :( Snad se příště polepší :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj krasna tie farby su uzasne!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezoučká, jarní a veselá. Tu bych "větrala" pořád ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká, ta by se líbila holkám.

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem to sem psala včera, ale ráda se budu opakovat - sukýnka je krásná, rovnou na bál ;-). Blogsprávci v USA asi dneska popíjejí, nic nefunguje tak, jak má ;-). Hodně zdaru přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani, vůbec nefungovaly komentáře - já Ti psala už včera!!
    Sukýnka je moc pěkná
    a taky jsem Ti psala, že numím žabičkovat :o(((
    papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Jaru je to strašně jednoduchý - jen si místo spodní nitě namotáš gumičku-koupíš ji v galanterce:-)
    Holky děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná sukně, má hezký potisk :)

    OdpovědětVymazat