pondělí 9. května 2011



Miluju sekáče:-) Moje dnešní úlovky z jednoho dvackového.... Kožená kabelka, svetr a boty na kterých se určitě zabiju, ale bude mi to aspoň ukrutně slušet. A co vy, taky můžete druhou ruku??? Krásné pondělí:-)

18 komentářů:

  1. kecy!:) ten náš sekáč po schodech? ty boty jsou totiž vážně dobrý!:))))

    OdpovědětVymazat
  2. luxus... tichá závist velkoměstským paničkám.o) vesana obecná:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, tako je úlovek! Bomba! Doufám, žes mi tam něco nechala :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to jsou krásné úlovky. Také jsem byla dnes dopodne hrabat. Miluju to. Ale za dvacku to teda u nás není, ale stejně si vždycky něco ulovím.

    OdpovědětVymazat
  5. My to máme v sekáčoch tak,že v pondelok je cena najvyššie a každým deň sa znižuje a v sobtu je všetko po 30 centov cca 10 Kč, takže naše decká chodia v značkových delux handričkách :) navyše som vychytila niekoľko patchworkov v perfektnom stave za takú cenu, že by som ani nite za toľko nekúpila, keby som to chcela šiť :)
    btw tie topánky sú užasné, ked už si zlomiť nohu tak štýlovo :)ale fakt sú chutnučké

    OdpovědětVymazat
  6. Oli, tenhle bývá jednou měsíc, asi týden v domě odborových služeb-ranč. Určitě tam zajdi, je to myslím do sředy, a taky první patro:-)
    Marki neboj...v poledne sypali nový zboží:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera...že já dnes do OL nejela. :-) :-) K.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je bomba, ta kabelka a svetr!!! Takové štěstí jsme v životě neměla, moc přeju!

    OdpovědětVymazat
  9. Těžko uvěřit, že tyhle poklady jsou z druhé ruky, nádhera a luxus. Máte skvělou ruku při výběru ;-). Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. jj Jani, pak jsem si vlastně uvědomila, že je 9.:) o odboráku mám přehled, zítra tam naklušu! ty buď doma:))))

    OdpovědětVymazat
  11. ta kabelka je skvostná !!!!!!!!!!!!!!!!! a botičky taky - i když ten podpatek - ale za ty prachy - nekupto ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Sekáče mám taky ráda...jsouli to sekáče "voňavé a vyprané".
    A ještě víc sekáče miluje moje osmnáctiletá "hipís" dcera.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty budeš kráááááááááásnááááááááááá. Babička z Jesu

    OdpovědětVymazat
  14. Jú! Ty boty jsou teda síla!
    Já ráda sekáč v hradbách v Mlýnské (UNIMODA). Když dovezou nové věci, tak nikdy neodcházím s prázdnou ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani,
    v těch botkách Ti to bude náramně slušet!!
    Krásné úlovky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Peti, do laffaetky chodím taky ráda, jen je to blbý tam jít s kočárkem...akorát teď si uvědomuju, že většina mých oblíbených sekáčů je v patře:-)
    Oli, tak co jsi ulovila???
    Botičky jsem odnesla k obuvníkovi podrazit...a už v nich snad brzo vyrazím:-)
    Moc děkuji všem za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  17. no jani veliký nic!:( obě víme, jak to tam je a jaksi mě to dnes vadilo, vlastně jsem tam něco ulovila naposled v lednu a to parádní karkulkovský šaty emce na karneval, hodně rusínský, hodně folklor, tak to se dá vážně najít jedině tady, ale jinak.. ty tvoje střevíčky tam byly určitě omylem:)))
    u mě vede ten malej anglickej sekáč v uhelné nebo jaká to je ulička, lovu zdar!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Super úlovok. Topánkam by som asi tiež neodolala, ale šli by do vitrínky - nohy mám zhýčkané len teniskami.

    OdpovědětVymazat