úterý 31. května 2011






Růžovo-červená. Ušitá za dva večery, protože jsem ji "nutně potřebovala":-) Má ideální velikost, vejde se mi do ní všecho od diáře, po foťák a Kubovu náhradní plínku. Už jsem ji naplnila a teď jen ven dělat parádu:-)

8 komentářů:

  1. Jani, moc se Ti povedla! Já Tě hrozně obdivuju a nechápu, jak Ty to všechno stíháš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    je parádní a je vidět, že sis na ní dala záležet.
    Krásný večer

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bych se zeptat, kde se dá najít střih pro takovou krásnou kabelku? Opravdu se Vám povedla!
    Děkuji, Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. kabelka je šitá podle on line kurzu z www.galeriemarina.cz
    a moc děkuju za komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nedáváš soukromé hodiny šití? Já se s tím mým strojem nějak nemůžu zžít. Hlavně že odebírám Marinu a nic si z ní nemůžu vytvořit :(

    OdpovědětVymazat