čtvrtek 5. května 2011

Čtvrteční




Tak jaký máte dneska den? Nám se daří už od rána. Krásně svítí sluníčko, tak jsme si s Kubou dali na balkón molitan a vyhřívali se, okukovali o kolik nám povyrostl tymián a macešky. Já jsem si udělala několik nových párů naušnic a protože ještě pořád přetrvává nadšení z nové zelené látky, tak jsem jí potáhla i jednu buttonkovou brož. Taky mi dneska dorazila nová Marina, takže jsem si povalování na sluníčku užívala ještě víc. A aby moje radost byla dokonalá, poprvé jsem si  objednala zahraniční látky. A hlavně, zítra je už pátek a volno před námi. Tak krásný zbytek dne:-)

7 komentářů:

  1. Jani, parádní nášnice. Mohu se zeptat, odkud máš ty komponenty na zavěšení do uší:-) - nevím jak to popsat...dík.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tedy vy jste měli hezký den! Všechno vám kvete, bižu je parádní, Kubíček vypadá blažený :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, komponenty kupuji buď v galanterii, kde jsou trošku dražší, a nebo ve větším množství na fleru-zadej si materiál a naušnicové komponenty a najdeš spoustu možností:-)
    Heli, díky moc, včerejšek jsem si opravdu užila ve všech směrech:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    moc hezký den!!
    Tak přeji hezké i ty následující!!
    Pěkný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. A hele - náušnice ke kabelce z minulého příspěvku.:-) Krásnou pohodičku jste měli, ať se i dalši dny vydaří.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Přeji nádherný víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to, že to byl opravdu pohodový den. Moc se mi líbí ty naušničky co děláte. Jsou naprosto skvělé.:-)

    OdpovědětVymazat