pátek 24. srpna 2018

Z postele


Znáte ty momenty, kdy všechno tak tíží, že má člověk pocit, že už nemůže dál?
Posledních pár dní jsem měla náladu pod psa.
Realita na mě dopadala jako těžká deka a já měla strach, jak to všechno zvládnu.
Nic mě netěšilo, budila jsem se nad ránem a tep se ne a ne zklidnit.
Neviděla jsem na budoucnosti nic pozitivního, jen hromadu práce a starostí.
A dost jsem si poplakala.
Nemůžu říct, co se změnilo, protože to sama nevím.
Ale v jeden moment jsem seděla na křesle v dílně a koukala se z okna. Za mraky prosvítalo slunko a přímo mně do očí.
A já začala konečně na všechno koukat z druhé strany.
Jsem zdravá, mladá, mám dvě skvělé děti, práci, kterou miluju a i když to bude náročné se uživit, neměnila bych.
A co že jsem rozvedená ve třiatřiceti.
Mám toho ještě tolik před sebou.
A já jsem opravdu zvědavá, co všechno je pro mě nachystáno.
Tak jen hlavu vzhůru a odvahu, Jano.
Život je těžkej, ale tak krásnej.

14 komentářů:

  1. Držím Vám palce a moc Vám rozumím. Prožívám teď podobné pocity a v podstatě stejnou situaci, jen s tím rozdílem, že já už toho moc před sebou nemám, jelikož je mi už šedesát. Ale snad taky časem uvidím na budoucnosti ještě něco pozitivního. Vy toho pěkného máte před sebou hodně, nebojte. Přeji Vám i Vašim dětem co nejvíc krásných dnů. IK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před sebou máte pěknej život! Na věku nesejde; určité rozhodnutí, že mám a budu mít dobrej život, v tom je. Když je hůř, tak se nedá překlopit do příjemné nálady, to neříkám, ale šoupnout si nějaký relax, něco malého potěšujícího je fajn, to si zasloužíte / zasloužíme všichni a ne že ne. A tím tomu pomůžeme pomalu růst. Věřím tomu.

      Vymazat
  2. Já se rozvedla v 34 s přesvědčením,že konečně začne to lepší. Chvilku to sice trvalo,ale nakonec fakt jo. Držím palce i tobě,Jani. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Sestra se rozvedla v 55 a ulevilo se jí,jen lituje, že to neudělala dřív.
    Držím palce. Určitě máte rodinu, o kterou se můžete opřít.Nebojte,bude líp.

    OdpovědětVymazat
  4. bude dobře, gábina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani , moc ti to na fotce sluší. Přeji do nové budoucnosti pohodu a radost!

    OdpovědětVymazat
  6. Věřte, že bude líp..já taky věřím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani držím palce ♥a přeji hodně štěstí ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, drž se. Myslím na Tebe!

    OdpovědětVymazat
  9. Mladá, zdravá a ....krásná Jani,
    Kristova léta, prý čas na změnu a revoluci.
    Tož není čeho litovat !
    Krásné babí léto do Olomouce...
    Ev@

    OdpovědětVymazat
  10. V lepší zítřky doufám taky a je pravda, že od rozvodu jich už několik bylo, ale fakt ničeho nelituju. Prostě otevřený dveře a nový cesty. A uvědomění si, že jsem sobě - stačná, i když potřebuji. Držím pěsti, Janinko, jste úžasná žena a váš pohled z okna a jeho vnímání, to si s dovolením půjčím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jasně, že to zvládneš. A dřív nebo později se nad dnešními strachy pousměješ. A taky si pyšně uvědomíš, jak tě to posunulo a jakou si v sobě objevila sílu. (to ti píše ta, co už to má za sebou) Neboj! Máš víc síly, než si myslíš!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat