úterý 14. srpna 2018

Report z chalupy




Týden s dětmi na chalupě.
Ještě ve společnosti dvou sestřenic.
Jsme tu druhý den a už musím konstatovat, že je to náročné.
Vařím, uklízím, šiju, urovnávám spory. Tak na střídačku.
Ale večer - to si k tomu šití pouštím slečnu Marplovou.
Objevila jsem krabici dvd, kde je kompletní Poirot a slečna Marplová.....a hned jsou ty chalupářské večery o to lepší. Možná tomu pomáhá to prosecco...
Dnes jsem došila hromadu toaletek, uvařila obrovský hrnec boloňské a teď jen tupě sedím na verandě a poslouchám cvrčky.
Smekám před všemi s více dětmi.
Protože uznávám, že mé limity jsou blízko.
Možná to bude i tím, že dvě ze čtyř dětí, které tu se mnou jsou, jsem nevychovala.
Taky možná proto, že se všechny před sebou navzájem předvádí. A o to víc neposlouchají.
Ale asi si to na druhou stranu hrozně užívají.
Takže já zatnu zuby a těch pár dnů nějak přežiju....
Tak připíjím na zdraví....

4 komentáře:

  1. To jsou tedy náročné prázdniny, prvně Vás zapřáhnou na plný úvazek v kuchyni, teď máte dvě děti navíc.... ano, znám, své děti pak nepoznávám, jakoby nevychovala ani je. Držte se! Hana

    OdpovědětVymazat
  2. to mne zaujalo, jeli jsme v zimě na chatu, kde byli asi tři rodiny- super, budou tam děti, Mína si bude hrát .....přesně, jak jste popsala, pořád někdo křičel, brečel a nikdo si s nikým nehrál :D a to je Mína hodné dítě :D............naše první "hromadná" dovolená. Náročné to bylo . a ta druhá věc- Hercule a Marplová, mám je stažené na disku, znám už je nazpamět a je to má každodenní oddychovka ! krásně natočené a ten styl, pohlazení !

    OdpovědětVymazat
  3. To moje děti jsou hodnější, když se k nim někdo přidá.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo jo přesně vím o čem je řeč, celý červenec jsem na chatě na střídačku hlídala 2 až 5 dětí(2-9let) , ale na vaření jsem měla babičku.Ještě teď se z toho vzpamatovávám, že jsem musela svoje děti poslat na pár dní k druhé babičce, abych strávila několik dní jen nicneděláním....Náročné to bylo hlavně ve vodě, připadala jsem si jako plavčík...Náročné, ale krásné...

    OdpovědětVymazat