pátek 10. srpna 2018

Pohled s Arnoldem


Mám týden volna.
Totiž volna.
Děti jsou s tatínkem a já pracuju, až se ze mě kouří.
I když plán byl velkolepý.
Odpočívat, kouknout na nějaký film, uvařit si něco dobrého, chodit se koupat, ušít něco nového, uklidit doma, uklidit si v ateliéru....haha.
Úklid jakýsi proběhl, ale především z důvodu nutnosti.
Koupat jsem se byla jednou a to asi na deset minut, protože pršelo.
K vaření jsem se nedostala. Navíc, kdo by v tom vedru jedl, že...
Nic nového nešiju, protože chystám čelenky a popruhy na olomoucký Vintage market příští sobotu.
Takže tolik k plánům.
Ale na druhou stranu jsem se vrátila k rozečtené knížce a taky mi dorazily nové látky, ze kterých mám radost.
Stejně jako z pohledu s Arnoldem, který jsem našla předevčírem ve schránce. Díky tajný ctiteli. Od srdce jsem se zasmála. Protože Arnold pobaví vždycky.

2 komentáře: