pondělí 20. srpna 2018

Na dovolenou



Strašně moc bych si přála mít dovolenou.
Přesně takovou, kde bych mohla vypnout telefon, nepracovat, být nejlíp skoro sama a kdybych si mohla vymrčovat, tak někde u moře. Poslouchat vlny, čichat slaný vzduch, dávat si kávičky, pít červené víno a jíst fíky.Aspoň na tři dny.
Plány byly, skutek utek.
Takže můj týden bez dětí vypadá opět pracovně.
Však ono to jednou dopadne.
Abych ale nepropadala depresi, naordinovala jsem si povinné denní plavání na nově objeveném tajném rybníku kousek za Olomoucí (tentokrát nic neprozradím, protože by to už nebylo tajné).
A samozřejmě aspoň jednu další radost denně.
Včera to byla návštěva jedné mé milé, dnes kafe s další a k tomu tento úžasný hrnek, který mi dovezla od jiné kamarádky.
A taky balíček od Marti. Tu určitě znáte pod značkou MMMoje. Ušila mi šaty a poslala tisk zenové holky. Ta na mě čekala už pár měsíců a nějak jí bylo souzeno se proběhnout párkrát po olomouckém kraji, než ji pošta konečně zvládla doručit.
Už visí a dělá mi radost.
Kromě toho mě taky těší, že jsem konečně zvládla naskladnit na e-shop všechny nově ušité toaletky, čelenky, kabelky a peněženky. Je toho hodně, tak se určitě koukněte.
A co těší vás? Hezký začátek nového týdne.

4 komentáře:

  1. No vidíš, chtělo by to tu pomocnou ruku (moji) a hned bys mohla dovolenkovat ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Prej vymrčovat si :D To slovo jsem už neslyšela let :D Díky, po ránu jsem se zasmála, představujíc si tě, jak si vymrčuješ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty fiky teď budou v Kauflandu v akci... volné dny bohužel v nabídce nemají (ani moře)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani.... zvu vás k nam na víkend. Opravdu, nekecám. Vyzvednu vás v Ostravě na vlakovém nádraží. Vezmu k nám domů. Pojedeme na Pustevny budeme se koupat v bazénu...opečeme špekáček...dáme nohy na stůl. Uděláme si super vikend. Co vy na to ? Fakt to myslím vážně. Můj mail dsimika@seznam.cz ..... stačí když pisnete Simona

    OdpovědětVymazat