pátek 17. srpna 2018

O remosce a důslednosti


Jestliže je něco, v čem poslední dobou selhávám, je to důslednost.
Možná to je jen celkovým vyčerpáním, ale dřív jsem měla mnohem víc síly všechno si pohlídat.
Ať už se jedná o děti, domácnost, práci....
Říkám si, že třeba když si trochu odpočinu, bude to lepší. Ale mám trochu pocit, že so to tak říkám už od jara.
Týden na chalupě mám úspěšně za sebou, zítra prodej na Vintage marketu.
Vlastně se docela těším mezi lidi. Hlavně mezi ty dospělé, kteří po mě nebudou chtít namazat chleba,  nebudou řešit autoboty, pokémony a barbie svět......
***
První letošní remosková buchta.
Dřív jsem to nezvládla.
Léto zachráněno:-)

4 komentáře:

  1. Znám to. Teď jsem týden sama hlídala dva vnuky 4 a 7,5 roků. Byl to záhul a to musím říct, že mě dost poslouchají. Rodiče ne. Když vidím tu výchovu doma a toleranci ke všemu zlobení a neposlušnosti, mám vztek. A ještě dostávají mraky hraček a odměn, jen proto, že si vše vybrečí! Tak uvidíme za pár let.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dřív jsem nestíhla vůbec nic. Děti jsem zapomínala v družině. Školní potřeby jsem kupovala v sedm ráno před školou. Jediné, v čem jsem byla důsledná, bylo učení s dětmi. Zbytek šel tak nějak halabala. Podnikat, mít malé děti a starat se o domácnost je záhul.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zoufale nedůsledná, mám za to na sebe často vztek... a občas je mi to nedůsledně jedno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy to prostě nejde s dětmi všechno zvládnout a asi ani nemá cenu si to vyčítat... Jinak, remoska je bezva kamarád, peču v ní i kváskový chleba, když teda zrovna stíhám :). J

    OdpovědětVymazat