úterý 31. května 2016

Vše za 39 a Praha v Brně



A jahody k tomu...
Že je to lehce zmatek?
To máte tak, když se rodina vypraví na výlet a Jana je líná vytáhnout foťák.
Ale v hlavě to pořád ještě vidím....
Na Maxima Velčovského jsem se chtěla zajet podívat dlouho. Tedy ne na něj, ale na jeho výstavu v Uměleckoprůmyslovém muzeu. Ale pořád nějak nevycházel čas. Nakonec jsme byli rádi, že jsme to stihli poslední den výstavy. 
Bavilo mě to, moc. Děti vypadaly taky docela nadšené, jen Kuba měl malinko problém si některé exponáty neodnést domů. Ano, mluvím o zdi plné dětských plastových zbraní.
A o to víc mě mrzelo, že mi utekla komentovaná prohlídka. Ale náplastí mi byl nanuk z Prahy.
Píšu to správně. Praha v Brně je totiž kavárna na nádvoří Pražákova paláce - tedy Moravské galerie.
A právě tady úřaduje moje spolužačka Klára a dělá ty nejlepší domácí nanuky. Kdo máte cestu kolem, doporučuju!
A jahody nakonec, protože začalo moje období.
Jahodovou bublaninu podle Vandy peču už popaměti, opět zmizla a já jsem skoro nic neměla. Klasika.
Takže kdyby to tady bylo lehce jahodově monotónní, omlouvám se, ale jahodová sezóna!!!!
A teď už zpátky za stroj:-)

6 komentářů:

  1. Jani, vy jste byli v Brně, a nedali vědět? Kuš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, jen na skok...:-((( Ale příště určitě!

      Vymazat
  2. Jani,
    právě jsem vytáhla jahodovo-rebarborový drobenkový koláč z trouby ;-)
    Škoda jen, že si ho nevychutnám, protože mě schvátila pěkná virozka :-(
    A to mi stroj dorazil včera po třech měsících z opravny.
    Jeho oprava mě stále dost financí a hlavně nervů!
    To by jsi nevěřila co to je dát stroj po 20 letech seřídit k opraváři, aby po dvou měsících skončil v autorizované opravně v Praze.
    Zcela nefunkční, bez jednoho dílu a ještě ho cestou polámali přepravci :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rebarbora už roste na chalupě a pokud ji něco nesežere, bude i buchta:-) a držím palce se strojem!

      Vymazat
  3. Muzu se zeptat, zda se v receptu na buchtu mysli velke ci male kelimky jogurtu?Diky, vypada skvele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ireno, já používám 1 velký 400 g jogurt ( =2 kelímky) a od toho jsem si ty poměry přepočítala..... Vyjde to na jeden plech.

      Vymazat