úterý 24. května 2016

Auta, prosím



Přiznávám, že moc dětské látky nemusím.
Takže když mi přistála do mailu objednávka na cestovku pro kluka a hlavně aby byla s autama....nebyla jsem nejnadšenější.
Ale překvapivě mě tahle látka fakt baví.
Kuba ji okukoval a ptal se, kdy už ušiju něco pro něj. A jestli mi aspoň malý kousek zbyl.
-Zbyl, Kubi, jen počkej tak 2 -3 týdny a jdu na to....
-To se vyspím kolikrát?
-A ušiješ zárověň i toho plyšáčka, co má Ema, jak jsi mi slíbila?)
Ušiju si v první řadě na sebe bič...
-Tak si to, mami, hlavně někam napiš, jo.

6 komentářů:

  1. Jani, především vše nejlepší k dnešnímu svátečku a za druhé musím říci, že mě tvůj dnešní příspěvek upřímně rozesmál. Taška je opravdu moooc pěkná !I.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, taky se směju, máme to doma to stejné.. !Mami, a až nebudeš mít žádnou objednávku, ušiješ taky něco i mi?" (dotaz z dnešní ranní cesty do školky) :) Taky přeju všechno nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    všechno nejlepší !
    Koukám, že i tady chodí kovářova kobyla bosa ;-)
    I když vím, že třeba textilních hraček i dek mají Kubík i Emička dost.
    Jé, já netušila, a to jsem i já měla objednávku tašky pro Šímu ;-)
    Já bohužel už více jak 3 měsíce mám svůj stroj v druhé opravně a netuším, zda se mi někdy ještě v pořádku vrátí :-o

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Janičko! Vše NEJlepší k svátku:).
    A čekám na odpověď s tím pořadníkem...:))
    PS - Taška je krásná, i když dětské motivy na látkách taky nemusím, tahle se fakt povedla!

    OdpovědětVymazat
  5. Je to hezké, tohle je takový střízlivý vzor, nic přehnaného. Máš dobré oko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Panecku, ta bavi i me! A to nejsem kluk a neni mi 5:-)

    OdpovědětVymazat