pondělí 23. května 2016

V pondělí




Co jsem si odnesla z víkendu?
Že i když nestihnu všechno, co si naplánuju, je to někdy lepší. Prostě jen tak nechat věci plynout.
Odpočinula jsem si asi nejvíc za poslední rok.
Mám spálená ramena, bolí mě zadek od kola a už si tři dny zpívám pořád jednu a tu samou písničku.
A nemůžu se jí zbavit...
Čtu novou knížku a jsem nadšená. O té vám určitě ještě povím.
Naučila jsem se do smoothie mixovat zeleninu. Nic nového, ale pro mě Amerika.
A když už jsme u ní - rozloučila jsem se se sestřenkou, která nám za moře na rok odfrčela.
Poprvé jsem byla letos plavat. A rovnou dvakrát. Zjistila jsem, jak moc mi voda chyběla.
Byla jsem na koncertě Míly Königa v rámci Divadelní flóry a fakt jsem se nasmála.
A měla jsem nejlepší nudle na světě. Nebo aspoň v Olomouci:-)
***
S Emou doma.
Jsem vlastně překvapená, že mi po víkendovém nasazení (něco jako akce "S tebou mě baví svět") zůstala doma jen lehce nachlazená Ema.
Takže i když mám práce nad hlavu a slečna se tím rozhodně nezaobírá, zatím to nějak funguje.
A to co vidíte na kuchyňském stole - je deset toaletek do Bystřice. Už se hrozně těším.

6 komentářů:

  1. Tak to zni opravdu jako bezva vikend, preji i takovy tyden:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Čelenka Vám děsně moc sluší. :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. S čelenkou a růžovou je to super holčičí :o)
    Bystřice vypadá lákavě, snad mi letos ta návštěva vyjde

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě čtete Bábovky, skvělý pohled na ženský svět, zahlédla jsem je u vás...a zhltla za 1 den, kdy jsem byla bez děti a taky se připálila na sluníčku �� g

    OdpovědětVymazat
  5. Bábovky mě taky napadly, ale ta čelenka Vám opravdu moc sluší!!! Bára

    OdpovědětVymazat