pátek 23. února 2018

Toaletní




Vzpomínám si, když jsem ušila první.
Různých taštiček byla předtím spousta, ale na tu konkrétní toaletku, která byla ve výsledku stejná, jako ty, co šiju dodnes, si vzpomínám.
Dokonce jsem o tom tehdy napsala na blog.
Ještě že ho mám, protože je to taková moje paměť.
(Zvlášť když ta moje značně pokulhává).
Od té mé první toaletky uteklo už skoro 4,5 roku.
A já jich za tu dobu ušila stovky.
Pořád mě baví.
Tady jich můžete vidět velkou většinu.
...
Užijte si víkend.
Já právě dodělávám zelňačku, naši "zimní" polévku.
A popravdě už se vidím v posteli.
Nějak mě ten dospělý život (děti,práce,povinnosti) zmáhá.
Ale zítra, zítra je sobota!!!!
...
P.s. Ten skvělej diář, co vykukuje z toaletky, má obálku od Myyny. Ale to asi všichni poznáte.:-)

2 komentáře:

  1. Gratuluji ��
    Kabelku od Vás již mám, toaletka by se taky hodila. Kouknu na e-shop.
    Hezky den
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ako je možné, že som u teba prvý krát!??? Úžasné sú, hlavne tá tretia od ľava... škoda, že som ju nenašla na e-shope. Ale uložila som si už rovnaký popruh na foťak ♥♥♥ Prajem krásny víkend ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat