čtvrtek 15. února 2018

Green is the new black


Miluju černou.
Dobře černou a šedou.
Proto jsem sama ze sebe překvapená, když jsem zjistila, že se mi ve skříni sešly hned 4 zelené bundy. K tomu mám zelené boty, kalhoty, asi dvě trička.
Vzhledem k tomu, že letos je barvou roku Ultra Violet, tak jsem opět mimo.
Nicméně mě ta zelená dost baví.
Stejně tak jsem si dneska užila i focení nových kousků na e-shop.
To už je ta finální fáze, kdy vím, že je hotovo.
A opět, žádná fialová toaletka tam není... to jen, že i v tomto směru nejsem trendy...


Tak hezký čtvrtek všem a hodně zelené!

4 komentáře:

  1. Jenže... zelený bundy jsou prostě zelený bundy. To nic nepřekoná! :)))
    A ultraviolet je dost náročná barva. Teda, z mého pohledu...

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som zelenou fascinovaná, asi najviac kaki a olivovou, ale najviac mám sivu, čiernu a tmavomodrú:-)
    Niečo pre radosť:
    https://www.instagram.com/abraka_store/?hl=sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to připadá jako pánská barva.
    Jediná zelená, kterou očas na sobě snesu, je jablkově vesele žlutozelená. Khaki jsem nosila hojně. Do lesa. Kvůli nenápadnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi ted v šatníku sešla zelená. A ultra violet se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat