pondělí 20. listopadu 2017

Čistý stůl





Dnes jsem tu s pár hudebními tipy.
Vlastně bych měla spíš začít povzdechem, že budu opěvovat kapely, na které jsem přišla až v momentě, kdy buď už dávno neexistují, nebo prakticky nekoncertují.
První případ se týká francouzské partičky The Dodoz. Je to dřívější kapela našeho kamaráda Adriena, o kterém jsem se TU už zmiňovala. Baví mě moc. Jen nevím, jak je donutíme zase začít hrát:-)
Kapela, která skoro nehraje, ale mě naprosto okouzlila, jsou Bratři Orffové.
Znáte?
Jemné, melancholické, syrové, jednoduché a přitom komplikované.
Idealní dumky žalky pro můj podzim.
Jen kdyby někde hráli...ale já budu trpělivá:-)
Příjemně mě překvapila slovenská Katarzia. Hrála všude možně po okolí, ale já ji jaksi míjela a donedávna ji vůbec neznala. Přitom je tak dobrá. Třeba tato písnička...
A když už jsem u té hudby.
Včerejší Oh Wonder v Praze...a s nimi v kombinaci James Harries.
Velké ach.
Jen po Dizajtrhu jsem byla úplně vyjetá a pár hodin v autě, následné poskakování před pódiem a pak zalomený krk na sedadle - jsem úplně vyřízená.
Tak jsem si dnes naordinovala volnější den.
Uklidila jsem v dílně.
Zabalila balíky, odeslala.
Nahodila e-shop.
Pozvolna. Žádný spěch.
A hlavně jsem se aspoň trochu dospala.
Hned se bude zítra líp pracovat - obzvlášť když mě čeká v práci čistý stůl, nad ním zrcadlo od Soni, nový obrázek od Jany a radost z nového razítka...

5 komentářů:

  1. Na vlně Orffů jedem už dva roky... dvě písně máme od nich dokonce v pohřebním playlistu, jak je máme rádi :-), i když si za to klepe hodně lidí na čelo. Škoda, že se pořád schází a rozchází...:-). A těšim.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jste to zvládli, hurá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. už jsem tu párkrát psala, že mám ráda tvé tipy na muziku ;)
    tentokrát to pro mě novinky nejsou ;)
    a konkrétně bratři orffové jsou mí velcí oblíbenci.
    každopádně aspoň vím, co si dnes pustit.
    hezký den (u nás krásně slunečný)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jani, nikdy jsem ti nepsala (dovolím si tykat neb tě čtu už velmi dlouho a věkově jsme téměř na stejno), moc ráda k tobě chodím na virtuální návštěvu a moc ráda prozkoumávám tvé hudební tipy, protože muziku taky miluju. Chci ti za ně poděkovat, z tohoto příspěvku jsem proklepla zatím jen Katarziu a líbí moc (taky je mám v povědomí, ale vlastně jsem si je nikdy neposlechla). Posílám na oplátku můj poslední objev, který mě nadchnul https://www.youtube.com/watch?v=hciF5lm7mj0 Jana z Prahyy

    OdpovědětVymazat