středa 2. srpna 2017

Letní playlist





Z Colours of Ostrava jsem si mimo téměř vyprodaného zboží odvezla především několik hudebních objevů.
Jedním z nich jsou Warhaus. Belgická partička, která mě hodně baví a naživo mě naprosto uchvátili. Jen škoda, že jsem stihla pouze pár posledních songů.
Dalším příjemný překvapením byla česká kapela Manon Meurt  - o které jsem v minulosti už párkrát slyšela, ale vždycky jsem je propásla. Opět jen pár písniček, ale jo!
Nejlepším vystoupením z celých Colours byl pro mě jednoznačně koncert dvou australských buskerů - dvojčat Pierce Brothers. Z nahrávky to rozhodně není ono, ale naživo mě ti kluci úplně odrovnali. Tolik energie, to nasazení a takovou show jsem asi ještě nezažila. Byli famózní a já se potom musela jen smát, když jsem viděla ty davy fanynek a fanoušků, co chtěli podpis od úplně neznámé kapely, protože to prostě jinak nešlo. A já jim rozuměla.
Příjemně mě překvapil Cermaque a jeho Neboj - hlavně asi tím, že se pak na pódiu nebál říct, co si myslí o sponzorech festivalu a všudypřítomých cedulích Agrofertu, takže je to možná naposled, co si na tomto festivalu zahrál, ale jednoznačně palec nahoru.
Běhal mi mráz po zádech při vystoupení Benjamina Clementina - úžasnej hlas, skvělej sbor, klavír..... V jeden moment mi to připomnělo vystoupení z Červeného trpaslíka ( to ta podobnost s Kocourem). I když mi malinko vadilo, kolikrát nechal zpívat publikum, tak to byl zážitek.
Hodně ho teď na chalupě poslouchám.
Docela dost jsem si užila německého Roosevelta, hudba je to dost taneční - taky jsem tancovala jak o život, ale vlastně hodně příjemná.
Nakonec bych ráda zmínila Lotena Namlinga s Porokem Karpo ze Švýcarska.
Na jejich koncertě jsem sice nebyla, ale Lotena jsem už potkala, když společně se Zrním hrál v Olomouci. V Ostravě jsme se potkali někdy v pátek nad ránem. A byl z toho několikahodinový příjemný rozhovor o Tibetu, výchově dětí, správném držení zad, manželství a radosti ze života.
***
Na skok v dílně.
Uklidit, nastříhat a nachystat si práci s sebou na chalupu.
A vyrazit.
Mám nové látky, takže se hned šije líp.

4 komentáře:

  1. Jani, děkuji moc za další skvělé hudební tipy. Loten je úžasný člověk, potkala jsme se v Hradišti a debatovali o Tibetu. Tibet je totiž moje srdeční záležitost. A teď už jdu poslouchat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý tipy, Pierce Brothers řádili pěkně tady - https://www.youtube.com/watch?v=78SgqIHEwlA


    OdpovědětVymazat
  3. Jano, díky za váš blog! Dlouhodobě ho sleduji, moc ráda čtu vaše tipy hudební a jiné, smekám před cinorodostí, nápady, odhodláním a uprimností. A z chalupovýhledu nemuzu odtrhnout oči nikdy...Díky za vaši vytrvalost. H.

    OdpovědětVymazat
  4. máme stejný vkus.. i hudební
    z tvých příspěvků o muzice se stávají mé playlisty (třeba za 'oh wonder' velké dík), protože se dvěma malými dětmi toho těď na fesťácích moc nenatančím.
    díky!

    OdpovědětVymazat