středa 23. srpna 2017

Větev






V hlavě jsem ho měla dlouho.
Vlastně jsem si ho přála už několik let.
Obdivovala jsem ho na pinterestu a některých blozích.
Ale od myšlenky k uskutečnění je to u mě občas dlouhá cesta.
Přitom bylo hotovo za chvilku.
(Ještě že na to mám doma lidi:-))).
Věšák z větve.
Nic nového, ale mě baví hodně.
Zvlášť když mám svoje oblíbené kousky na očích.
A ta radost z uklizené ložnice....

17 komentářů:

  1. Ty to vieš, ja nie.
    Neviem to tak pekne vystihnúť fotkami.
    Tiež mám nanovo spálňu s novou čiernou tabuľovkovou stenou a skriňou... ja mám srdcovky na tyčovom vešiaku...
    uashmama a DOBRO filcová taška a svoj kútik...a tak ako ty mám rada usporiadané a upratané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky nejsou důležité, hlavní je, jak se tam člověk cítí:-)

      Vymazat
    2. Pre zdielanie hej...hlavne od autistov smerom do sveta...

      Vymazat
  2. Krásný! My ji máme už dlouho (teda jen sehnanou tu větev - březovou, jak jinak), ale realizace těžce pokulhává... třeba se konečně rozhoupem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, rozhoupete...my zásadně vylepšujeme domácnost v momentech, kdy nejvíc hoří práce, nestíháme oba dva..třeba jako teď:-)

      Vymazat
  3. Jani,
    větev se mi také už dlouho líbí !
    Já bych jí teda spíše asi využila na sušení bylinek.
    Ale u nás nejsou lidi ;-)
    U tebe v ložnici mě ještě moc zaujalo zrcadlo se skříňkami - nádherné :-)
    Užívej dní tak, jak to sama cítíš !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ili, tu toaletku jsem po haluzi koupila od pána, který mi prodával židli, už ji mám hrozně dlouho...

      Vymazat
  4. Pěkný! A závidím uklizenou ložnici, to by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ložnice je moje oáza, jediné místo v bytě, kde ještě jakžtakž udržuju pořádek....

      Vymazat
  5. Jani, větev jako věšák vidím poprvé a moc se mi ten nápad líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, větev mě uchvátila už dávno. Ještě ji ale nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, zrovna dnes jsem tvořila z větví, ale docela maličkých. Nejsem tak odvážná. 😀 Věšák je super!!! Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Máte to tam krásně útulné a ta toaletka je boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Vetve v interieru se me moc libi, chtela bych jednou I nad linkou.ma suseni uterek, na nadobi atd. Jen otazka, osetrovala jste vetev nejak? Brousila,lakivala atd? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  10. To je vlastně dost chytrý nápad. Jinak musím říct, že se mi i hodně líbí jak máte ložnici zařízenou. To je pro mě skvělá inspirace. Taky se tu naši chystám trochu předělat. Dost teď ale zvažuji i možnost, že si na to vezmu nějakého bytového designéra. Co jsem tak slyšela, tak tito prý nejsou špatní. Koukala jsem na nějaké jejich práce a hodně se mi líbí co dělají.

    OdpovědětVymazat