čtvrtek 27. dubna 2017

Ty trojúhelníky





Po dlouhé době opět šiju polštáře.
Vzpomínám si, jak jsem na mateřské šila jeden za druhým a ještě teď mám doma povlaků plnou skříň. Úplně stejný, jako je tento trojúhelníkový, jsem si ušila na tehdy novou sedačku.
Slouží dodnes a pořád ho mám stejně ráda.
Při úklidu látek na potahování židlí jsem narazila na košík s předchystanými trojúhelníky na kdysi zamýšlenou deku. Střihla jsem do nich a polštář je na světě.
Ty barvy mě prostě neuvěřitelně baví. Ze zbytků je v plánu ještě něco dalšího....
A k tomu zeleninové kari, to jen abych se pochlubila, jak se mám v práci dobře:-)
Mějte hezký den, mávám z upršené Olomouce.
• • • • •
Polštář je ještě s dalšími novými kousky ke koupi TU.

4 komentáře:

  1. Myslim, ze usit neco z tolika trojuhelniku musi byt silene narocne, chtela jsem puvodne pouzit mene slusne slovo, ale nechala jsem to... Smekam. Barvy pekne. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani jsou to geniální barvy, přesně takové co vyloudi úsměv na tváři! Mám moc ráda Vaši tvorbu jste velmi šikovná! Jen se zeptám copak to je v misce hned bych ochutnala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná skladačka:-))

    OdpovědětVymazat