pondělí 10. dubna 2017

O víkendu...








Rozbalila jsem si svůj obchůdek na tři dny v Olomouci ve Ztracené 4.
Přiznávám, že jsem to malinko podcenila a prostor jsem v reálu viděla až ve chvíli, kdy jsem tam navezla věci.
Ale nevadí.
Dvě hodinky a bylo hotovo.
Improvizace je moje dobrá kamarádka.
Protostor to byl moc fajn, skoro jsem se až přistihla, že si tak představuji, jaké by to bylo, mít tam dílnu s obchodem...
Po přestěhování zpátky a dnešním vybalení na bytě, jsem opět vděčná za svou samotu a klid.
Ale jaké to bylo?
Příjemné....
Nejvíc si to asi užily děti, které společně s tatínkem a kamarády absolvovaly většinu programu v rámci Víkendu v centru - vyráběly dřevěný nábytek pod vedením architektů z Mobilní architektonické kanceláře -rozuměj, to dělali tatínci, děti si vyráběly něco mezi puškou, letadlem a ponorkou:-), namalovaly si placky, stihli oběd u číňanů, vyválely se v barvě, pohrály si v rosáriu....
Já jsem si pouštěla mezitím oblíbenou hudbu, dopisovala faktury a maily a užívala si návštěv kamarádek.
Hezký to bylo....
Kéž by takových akcí bylo v Olomouci víc.
Protože bylo tak příjemné, kdyžbylo v sobotu centrum plné lidí. Což u nás moc často zvykem nebývá...
Tak hezký start do nového týdne.
• • • • •
Do e-shopu jsem zvládla nahrát všechny nové kousky...

Žádné komentáře:

Okomentovat