středa 26. dubna 2017

Čalounictví

 

Mám nezřízenou radost, když se něco povede.
Kamarádka mě poprosila o pomoc při čalounění židlí do svého baru.
Nikdy jsem to nedělala, ale já a výzvy a zkoušení nového...
Takže proč ne.
Zúžitkovala jsem starší látky a ústřižky, uklidila si konečně všechny ty krabice se zbytky...
Čtrnáct kousků hotových, dalších minimálně dvacet přede mnou.
Ale ty zas někdy příště....
Úžasné vypnutí mozku...teda jen v případě, že si zrovna neobrátíte sponkovačku naopak a netrefíte se do tváře...ale žiju a prsty, oči a zuby mám všechny:-)

6 komentářů:

  1. Krása!! Jste šikovná. Hezky barevné a veselé👌 Spojila jste vlastně příjemné s užitečným a přežila to 😊 mějte se hezky Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Bych nikdy neřekla, že by se mi takovéhle židle mohly líbit. A líbí, moc..

    OdpovědětVymazat
  3. To bude super bar, krásne židličky �� aj celý tento blog ❤️ ste šikulka šikovná ��

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera !!!! Na sponkovačku pozor, umí být "potvora" někdy pěkně zákeřná :o) .... Marki

    OdpovědětVymazat