středa 10. července 2013

V košíku


Včera mi přestal fungovat blog. Co víc, hlásilo to, že blog byl odstraněn. Malinko mě to donutilo k zamyšlení, co všechno pro mě tato stránka znamená. Kromě toho, že je mi deníkovým záznamem, tak je to můj motor, moje radost. Takže jsem strašně ráda, že opět funguje a já můžu zase něco napsat.
***
Černobílé fotky mě teď hodně baví. A Ema tak hezky pózuje....jako kdysi Kuba.
Současné její skóre je: 4 zuby v puse, další dva na cestě, rychlost lezení se zvyšuje, pády neustávají a začíná se obcházet nábytek.






13 komentářů:

  1. Jani, taky jsem se lekla, když mi to včera psalo, že Tvůj blog byl odstraněn. Říkala jsem si, že to snad ne...Tak jsem ráda, že jsi pořád tady:). Emička je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, taky to byl pro mě včera moment k zamyšlení:) Jsem ráda, že jsi tady:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež ma pot oblial, ale utešovala som sa, že je to len nejaký kyber škriatok.Tak je všetko ok, lebo tento blog je hnacím motorom a inšpiráciou aj pre mňa.
    Emička vyrástla, a fotky sú dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani víte jakou jsem měla radost když se mi Váš blog znovuobjevil!!!!Už jsem si myslela že Vás někdo heknul!!!!Myslím nějakej hacker:)
    Ema je borec, na to že máte o pár dní míň tak Tonda jeden zub (slavili jsme týden!!!) a lezení je pořád ve stádiu plaz.Ale ono to příjde.)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ještě, že blog je opět tu !
    Kam já bych chodila pro inspiraci ? !
    Je až neuvěřitelné jak Emička vyrostla a jaké dělá pokroky!
    Já už se na ten náš zázrak také moc těším!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani , černobílé fotky jsou super! Malá roste jako z vody! A to s tím blogem, chápu, byla bych na tom podobně , ještě že jen malá technická závada...stejně , dnes nás má ta technika pěkně v hrsti ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Uf, už jsem se lekla. Naštěstí jsi tu pořád s námi :)

    OdpovědětVymazat
  8. jani máš moc pěkné fotky a nádherné děti,ještě že je blog zpět :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju všem, jsem moc ráda zpátky.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem mamka dvou malých raubířů (1 a 4 roky) a přiznáván, že občas (vlastně teď docela často) mi dochází energie. Třeba poslední týden, kdy oba marodí, 14 dní jsme zavření doma...mladší se rozhodne, že nejlepší doba na hraní je od 1.00 hodiny ranní...starší (který do školky vstává hodinu a abychom ho dostali z postele, přehráváme s manželem vstávací scénu z Boba a Bobka (několikrát)...někdy v nouzi vytahuju nejtězší kalibr, Vstávej semínko holala, což je v mém podání opravdu utrpení...) se teď o prázdninách probouzí kolem šesté...Rozhodně si nechci stěžovat, jsou to úžasní kluci, včetně jejich taťky...chtěla jsem tímhle obsáhlým komentářem dojít k tomu, že jsem ráda, že Váš blog nebyl vymazán, jak to chvíli vypadalo, že moc ráda čtu Vaše zápisky a prohlížím Vaše fotky, obdivuji Vaše výrobky...zkrátka mě inspiruje, dobíjí, baví a uklidňuje zároveň...
    Jsou tři ráno a Matěj vypadá na to, že už vysypal dostatečně velký počet krabic s hračkama, takže dobrou noc, ať Vás psaní blogu stále tolik baví a ať Vám Kubík s Emou dělají radost... a moc díky, Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tak Matěj usnul až teď a já si během hraní s ním založila blog, abych nebyla anonym :-) vranikovka.blogspot.cz

      Vymazat
  11. Janičko, Emička je nádherná a tvůj blog taky, mrzelo by mě, kdyby už nebyl .... Marki

    OdpovědětVymazat