pátek 19. července 2013

Pro hezčí den


Jen tak, pro radost.
Ema stojí. Vlastně teď už pořád. Všude. A když leze, tak hrozně rychle. 
Pobyt na chalupě jí prospívá....
A já si náladu vylepšuju zase po svém....
Nové náramky ke kabelce. Keramické naušnice od Iky Kvapilové a třpytivé nehty k tomu...
Mějte krásný víkend!


10 komentářů:

  1. Krásné doplňky! :) Emička je kouzelná. Nebude dlouho trvat a budě běhat! :) Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Jani, vypadá to, že máte pohodu. Užijte si svatbu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Jani, chodím k Vám denně už víc než rok, ale jako antitalent na práci s PC jsem se nikdy nesnažila o napsání komentáře. Postrčilo mě k tomu až to, že jsem včera byla náhodou v Olomouci a u Globusu jsem viděla Vašeho Jiříka s Kubíkem na odrážedle (alespoň doufám, že to byli oni). Nadchlo mě, že i když jsem od Pardubic a Vaším městem jsem jen projížděla, potkala jsem někoho, u koho jsem měla pocit, že ho znám... Máte krásný blog, krásné děti, skvělého muže, úžasný přístup k životu. Díky, že tady jste a zpříjemňujete obyčejné dny obyčejným lidem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je náhoda! Zrovna jsme sjeli se do Olomouce vyprat a já jsem vyslala pánskou část naší rodiny na nákup... Děkuju za komentář a chválu.... Jsem ráda, že někomu můžu udělat radost...

      Vymazat
  4. Jéé, malá traktoristka. Já teď hlídam malého popeláře:D ... Jani, čím ty tvoje děti krmíš, že tak rychle (a do krásy) rostou?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo:-) dokonce i pes nám přerostl....

      Vymazat
  5. Malá je "frajerka", jak krásně chodí a náramky jsou skvělé, vlastně celý set. Ráda sem chodím a koukám, co nového ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náramky se hlavně dobře nosí.... Jsem ráda, že jsi tu ráda:-))

      Vymazat