čtvrtek 11. července 2013

Chalupáři



Chalupaříme. Hrozně jsem se těšila, až zase vyrazíme. Loni se nám pobyt nakonec docela protáhl a tak jsem zvědavá, jak to bude letos. Už kvůli tomu výhledu z okna....
Koláž ze včerejška. 
Spící Ema v koši na peřiny, vyvařuju...
Šicí stroj samozřejmě v pohotovosti a tak se stěhoval i návod na deku, kterou tu snad dokončím....snad.
Venku je nádherně, pole posekané, Kuba nonstop v písku. Procházíme se, Emička je sice malinko protivná - ty zuby....Ale to nic nemění na tom, jak lehce se tu dýchá. Není kam spěchat....Jen si v klidu utrhnout pár kopretin, třeba do vázy na stůl.
A nakonec Emiččin oběd. Tentokrát cuketa s bramborem a kuřetem. Jsem ráda, že jí chutná. Aby taky ne, když to měla naservírováno v takové mističce...!
Užívejte krásný den.

29 komentářů:

  1. moc hezky si to tam užijte a odpočívej :) tam musí být klid

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera :) úplně na mě z těch fotek sálá chalupová atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Emička vedle těch hrnců...pravá chalupářská...moc hezká fotoreportáž...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  4. Emičce, Kubíkovi i Vám to tam vyloženě svědčí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, obzvlášť Ema má dneska slušný skóre- orvaný muškáty, ochutnávka hlíny, písku a první lesní jahody:-)

      Vymazat
  5. Je to krásna pohoda, na Kubovi je vidieť ako od posledného leta vyrástol.Užite si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Projížděla jsem si příspěvky z loňského léta se slzou v oku.....

      Vymazat
  6. Parádně si užíváte! A ty modrý kachle, ty mě dostaly:). O takových kamnech sním!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaří se na nich skvěle, ještě líp peče, ale teď v létě to moc nejde- v noci se v tom vedru pak nedá spát:-)

      Vymazat
  7. Jano, to je nejkrásnější léto, co může být.. doma, v Čechách .. s mámou..
    pěkné letní dny .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím.... Loni to bylo stejně a čerpala jsem z toho celý rok....

      Vymazat
  8. Krásná idylka, přesně podle mého gusta! Užívejte, Jani, letních radostí, ať ta pohoda trvá co nejdéle!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užíváme! Dorazte Evi někdy na kafe! Jsem zvědavá na tvoje bříško:-)

      Vymazat
    2. Jéé, děkujeme za pozvání, moc rádi se stavíme, určitě bych dala dopředu vědět!! A bříško, no už spíš břucho, termín v říjnu, ale už teď vypadám jako před porodem .-)zatím pa

      Vymazat
    3. Tak to se moc těším! Jsme tu spíš přes týden, víkendy různě výletujem, perem, stavujem se doma a tak....

      Vymazat
  9. Tak nevím jestli jsem to s tím jídlem nezakřikla, protože dneska to byla tragédie.....

    OdpovědětVymazat
  10. Ema v košíku je nej! :-) Krásné prázdninové dny přejeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z ní byla naměkko. Ostatně to jsem vždycky, když spí...:-)

      Vymazat
  11. Jani, už jen z těch fotek kouká taková pohoda! Přeji krásný pobyt a třeba i opět prodloužený :) A ať se daří práce na dece. Už se nemohu dočkat, až se ti ji podaří dokončit. Tenhle vzor mám moc ráda :)
    Mějte krásné dny! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem děsně zvědavá, jestli ji někdy dodělám. Úplně jsem se do toho vzoru zamilovala.

      Vymazat
  12. Tyhle chalupářské příspěvky jsou prostě úžasné, jednou bych takhle chtěla bydlet natrvalo, někde na venkově.Musí se vám asi těžko vracet potom zpátky do města že?Z toho klidu, ticha a pohody do ruchu, stresu....i když každý to má možná jinak, někomu stačí venkov na chvíli a pak už zas chce zpátky do města.Já to mám přesně naopak :-D Tak mějte hezké prázdniny,Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, potřebovala bych to tak půl na půl. Chvíli město, chvíli klid. Ale s dětmi je to tu ideální. Nejsem úplně družící se typ maminky, takže samota mi spíš vyhovuje a taky ta příroda! Bez té to nejde:-)

      Vymazat
    2. Já taky nejsem družící se maminka, takže přesně chápu, o čem je řeč :-) Hodně často jsem se přistihla, že se vymlouvám synovi, že nepůjdem na hřiště, protože se mi nechce nutit do "hloučkování" a klábosení o ničem s ostatními maminkami....někdy si to vyčítám, ale nemůžu si pomoct.Takže tento váš způsob trávení léta se mi zdá poněkud ideálním :-)

      Vymazat