pondělí 15. července 2013

Report z lesa




Víkend odpočinkový. Teda aspoň pro mě. Skolila mě chřipka, nebo to, co se o mně už nějaký čas pokoušelo a tak jsem se pro změnu nechala chvíli opečovávat já. Ale dneska už je zase dobře, dokonce jsem už i včera vyrazila na menší procházku. Ale i tak jsem si víkend užila. Když hlava přestala bolet, mohla jsem číst. A to bylo fajn. Jen si vybírám asi moc smutné knížky. Takže pokud nechcete mít přemýšlivou náladu, Vyhnání Gerty Snirch nečtěte. Jinak ji samozřejmě doporučuju.
Děti ale nestrádaly a užívaly zplna hrdla jahod, malin, borůvek, procházek, babičky, dědy a především tatínka. Ještě že ho máme! Krásné pondělí mějte.

12 komentářů:

  1. Jani, ten pes za oknem mi přijde krapet naštvanej - že zůstal venku ;-) Jinak foto krásné, a ještě že maj děti tatínka - no bez něj by ty děti nebyly, neee? ;-) Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pes se tak jen tváří...ten je nejopečovávanější:-)

      Vymazat
  2. Vypadá to u vás nááádherně! Včetně atmosféry a to je hlavní:-) At jsi brzy fit! Pekny den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...je tu fajn a příroda se mnou dělá divy. Jen válet jsem se mohla krapet dýl...

      Vymazat
  3. Gertu také právě čtu! Přeji hodně sil a krásný den!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Na tej vašej chalúpke je tak nádherne, ani sa nečudujem že sa ti tam tak dobre liečilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně si to léto užíváte Jani:-) Dvoubarevný puding s ořechy bych si dala taky, normálně mi děláš chutě:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to není vidět, že v tom pudingu byly borůvky a jahody!

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. Miluj lesní jahody:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky...a náš Kuba bohužel taky. Takže všechny spase:-)

      Vymazat