neděle 16. října 2011





Páteční šití. Malý quilt na stůl, nebo taky teňoučká deka. Lem jsem dokončovala dneska zalezlá pod dekou...jo, už zase na mě něco leze. A nejen na mě. Všichni tři jsme dneska polehávali a posmrkávali...Ale bude líp. Určitě:-)

12 komentářů:

  1. Jani, ubrus či deka, to je fuk, je to krásná práce!
    Hodně zdraví všem u vás!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,krásné !
    Koukám, že ani bacily Vaše tvoření neohrozí ;-)
    Přeji hodně zdraví celé rodince !
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný! Já myslela, že budeš mít na Fashion Marketu vlastní stáneček!:) Tak jsem hledala a hledala, ale nic jsem tam neobjevila:(...ále pak jsem Tě zahlídla u mojeho, nebyla jsem si jistá, jestli jseš to Ty, ale pak jsem poznala malého a tu Tvou krásnou tašku s háčkovanýma kytičkama:) Jenže než jsem se odvážila pozdravit, byli jste fuč:´-( Škoda, jsem trouba:)
    Moc Vám to slušelo:)!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, tvořením si zklidňuju nervy:-)
    Heli, díky...
    Marti zdravím...snad už se brzo stavím pro ten bambus:-)
    Miau...děkuju, stejně bych se ti ozvala, protože jsem si chtěla koupit tvou brož s králíkama v klobouku, akorát Kuba dělal bugr a tak jsme vystřelili trochu brzo....tak můžeme se nějak domluvit???

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Nó, tak buď ještě dneska v esku (ale cca od 15-17:30 tam nebudu, protože mám školu. Bude za mě prodávat milý ...) Nebo jestli ti to dneska nevýjde, tak boba a bobka odložím a k předání může dojít kdykoliv jindy během týdne:)

    OdpovědětVymazat
  6. Do eska se už dneska nedostanu..šlo by to někdy v týdnu?? Moc děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šlo:) Ve středu a ve čtvrtek můžu odpoledne, v pátek dopoledne... :) Kdy by se ti to hodilo?

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska odpoledne, někde ve městě, šlo by to?Myslím že tak od pů 3(jak se Kuba probudí) tak budu venku....

    OdpovědětVymazat
  9. No, já chodím po škole ještě doučovat (15-16),tak šlo až potom? Mám to kousek od hlaváku, takže pak bych tak do půl hoďky byla v centru...je to už moc pozdě?

    (na mail ti pošlu na mě číslo...pro jistotu:)

    OdpovědětVymazat
  10. myslím že v poho...a děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  11. to je náádhera, úúžasnééé.

    OdpovědětVymazat