středa 12. října 2011


Dvě nové brožky na kabelku. Rychlé..jak to mám ostatně ráda:-) Inspirovala jsem se u Helenky (děkuju moc za návod:-)). Původně byly v plánu brože daleko složitější...a vlastně nejen ony. Mám hlavu plnou nápadů, co všechno chci udělat, ale zmáhá mě únava. Kupodivu i nějaký čas by se teď našel...ale síly chybí. Takže horký čaj, sem tam nějaké háčkování pod dekou a dobrý film. To by šlo:-)

8 komentářů:

  1. Jani, ty brože z látky jsou moc hezké, povedly se ti, kabelka má úplně jiný šmrnc. A co co, sedl na tebe nějaký bacil? nebo že by???????????? tak ať je ti zas brzy líp a můžeš uskutečňovat plány. Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, ty jsou vážně bombovní! Dokonale padnou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, brožky jsou super, kabeluška jenom září... S únavou jsem na tom stejně, jenom ty moje dvě děti mě nenechají, což je samozřejmě na úkor tvoření :-) ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, máš to fakt vystajlovaný .. kéž bych byla alespoň z poloviny tak zručná..
    Ale ten film, to vůbec není špatný nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jsem nadšená! Krásně si ten nápad použila, jsou perfektní!
    Zastav se u mě, máš tam ocenění!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ty brože jsou nádherné! V jednoduchosti je přece krása,ni? (teda mi příjdou akorát krásné, jednoduché teda vůbec né:)

    OdpovědětVymazat
  7. Majko, obyčejné nachlazení...ale to bude za zimu ještě hodněkrát....:-)
    Marvael, u nás se tvoří jen když Kuba spí..ptrotože jinak je to až skoro nebezpečný vytahovat nůžky, jehly...ale to asi sama znáš, co:-)
    El, myslím že tvoje Karla nemá chybu, takže já mám co dohánět:-)
    Heli, ještě jednou moc děkuju:-)
    Miau, jsou jednoduchý, podívej se do odkazu na blog Helči a je tam návod....:-)

    OdpovědětVymazat