sobota 22. října 2011


Člověk si plánuje a malinko zapomíná, že dítě se rozhodlo jinak. Stačí chvilka nepozornosti a je tu další úraz. Naštěstí všechno dobře dopadlo, dneska ráno nás propustili z nemocnice. Chodím se na Kubu dívat, jak spokojeně spí v posteli a napadá mě, že mám pořád ještě strach. Přejde vůbec někdy strach o děti?

7 komentářů:

  1. Jani,
    strach o děti nepřejde nikdy....
    A to se Kubíček drží tvé sukně!! Pak půjde do školky, do školy a do světa - a to jsou strachy!!
    Doufám, že to nebylo nic vážného a že je Kubíček v pořádku. Moc ho zdravím :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nepřejde, naopak, teď máš Kubu na očích, můžeš korigovat všechno, co dělá, co ho ovlivňuje, ale přijde doba, kdy se budeš jen dívat a doufat, že je všechno vpořádku.
    Napsala jsem něco hodně podobného jako Jarka, máme už velké děti a cítíme to stejně.
    Opatrujte se, oba!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani buď v klidu, děcka nás dokážou potrápit a můžeš je mít klidně na dosah, když měla Emka co mají teď ti naši (Kuba, Dita) přesazovaly jsme spolu kvítka, že byla tak klidný dítě, mohla jsem si to dovolit, do pusy už dávno nic nestrkala.., no překvapila mě a strčila si polystyrenovou kuličku ze substrátu do nosu! hrozili nám hospitalizací a bronchoskopií pod narkózou, pořád jsem doktorům vysvětlovala, že ji musela spolknout a nakonec až rtg plic mi dal za pravdu a mohli jsme domů po celým dni na kapačkách:))), Jani toho ještě bude.., Ditu kousl kůň a na chodníku, když zakopla, si utrhla uzdičku pod horním rtem, u všeho jsem byla na metr daleko a stejně... mějte se:))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, copak se stalo?? Snad to nebylo moc zlý. A ujistím tě, že strach o děti NEPŘEJDE NIKDY. Horší je, že jak děti rostou a dospívají, okruh těch, o který máme strach se rozšiřuje. Klidný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,
    je to přesně tak jak píšou blogérky - maminky přede mnou.
    Mám už také jedno dítko plnoleté a ty starosti jsou stále, ne-li větší.
    A těch nástrah v životě ještě moc !
    Určitě si nic nevyčítejte, hlavně, že vše dobře dopadlo a přeji malému Kubíkovi ať všechny nástrahy života zvládne bez šrámů na těle i na duši ! :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuju za podporu:-) Kuba se opařil horkovou vodou na kaši-hloupá nepozornost, takže teď pendlujeme mezi nemocnicí kvůli převazům. To nejhorší je za námi...ale stejně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bobek malý, tak ať se Vám ten Váš poklad co nejdříve vyléčí!:-)

    OdpovědětVymazat