úterý 4. května 2021

Ručně psáno


Jsem seznamový člověk, musím mít vše napsané rukou. I když nedám na chytrý telefon dopustit, kalendář potřebuji vést klasickým způsobem.
Musím si dělat zápisky, mít diář... Nejlépe si vše podtrhnout, odškrtnout.
Miluju nakupovat v papírnictví. 
Takže bych doma našla opravdu velkou hromadu nikdy nepoužitých deníčků, sešitů, washi pásek, tužek, zvýrazňovačů...
Což je maličko případ šanonu od Myyny v šuplíku na fotce výše.
Mám ho už pár měsíců.
Je tak nádherný. 
Až je mi líto do něj psát.
Vymyslela jsem si, že z něj bude nový zpěvník. Na kytaru hraju ráda a dost, a i když většinu písniček mám v hlavě, některé věci je nutno si zapsat. Takže jsem do nejkrásnějšího šanonu slavnostně napsala první song....a pak jej jen přemisťovala po bytě.
Můj květnový úkol/předsevzetí tedy je...víc psát. Nejen do diáře, ale hlavně se vrhnout na ten zpěvník.
Dáváte si taky úkoly měsíce?
Máte rádi seznamy, které si můžete postupně odškrtat?
...
Asi jeden z posledních pryskyřníků.
Na tohle se těším každé jaro.
Kéž by rostly celoročně...

4 komentáře:

  1. Já bez seznamů ani ránu. Denně deset stěžejních bodů. Od nich se odrážím a dělám pak i to "méně důležité". Tvůj šanon vypadá krásně. Tak ať se do něj vejdou samé hezké písničky,Stáňa

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem taky člověk ručního psaní! Miluji seznamy, čistý papír, krásné sešity, propisky s tenoučkým hrotem...
    Ten váš sešit je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pravý opak. Nepíšu seznamy a většinu termínů držím v hlavě, takže na konci roku je můj diář téměř prázdný. Nerada se úkoluju, nechci vidět před sebou úkoly a taky se nechci těšit, až si je odškrtnu. Někdy se sice nějakému must to do nevyhnu, ale frustruje mě to. Chci si jen tak žít a létat nebem bez hranic a seznamů :) Krásné dny, Jano.

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu si seznamy, protože jsem člověk prokrastinace a když vidím seznam úkolů, donutí mě to něco dělat. A pak ten krásný pocit při odškrtávání už splněného.... A ještě si píšu deník, lepím si tam obrázky a fotky a barevně podtrhávám, abych zpětně viděla, že jsem měla vlastně moc hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat