čtvrtek 28. listopadu 2019

Objevy


Za poslední měsíce jsem se toho o sobě hodně naučila.
A jsem hrozně moc překvapená.
Zažívám pocity a vjemy, o kterých jsem si myslela, že už cítit nebo zažít nemůžu.
Víc než šest let jsem neustále brala nějaká antidepresiva. Byly pro to důvody. O to větší radost mám, že nyní, když je vysazuji a jsem už vlastně jen na minimální dávce, zjišťuji, jak mi tělo začíná opět fungovat.
Obyčejná radost je mnohem větší radostí, smutek je hlubší.
Věci jako pms jsem díky lékům prakticky neznala.
Jako bych odsunula víko a vystoupila z krabice.
Učím se zvládat strach, který mám mnohem častěji a z mnohem více věcí.
Zjistila jsem, že vůbec nejsem citově plochá a to, že jsem ještě schopná někoho milovat, je pro mě asi největším překvapením.
Léky mi zachránily život. Byly nutnou pomocí ve chvíli, kdy bylo hodně špatně.
Ale jsem tolik vděčná, že začínám vnímat bez nich.
Život je najednou o tolik barevnější.
Ne jednodušší, ale rozhodně krásnější.

10 komentářů:

  1. Jani, jsi úžasná a statečná ženská. Děkuji za to, jak dáváš nahlédnout do svého nitra. I já jsem v zajetí léků a svých pocitů...vidím, jak to zvládáš a opravdu to zvládáš!!! Jsi pro mne velkou inspirací, jak stát na vlastních nohách i když nohy často bolí (a nejen ty).

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc přeji hodně síly a děkuji za sdílení. Peťula

    OdpovědětVymazat
  3. Jano, měla jsem úplně stejný pocity, když jsem se snažila AD (na radu doktorky) vysazovat. Všechny pocity, vjemy byly daleko intenzívnější. Tráva byla zelenější:). Ve chvíli, kdy jsem se něčemu od srdce zasmála, jsem si uvědomila, že takhle jsem se nesmála už roky. Ale jsem srab, ta intenzita, ,,normálnost" mě vždycky po čase začala lekat, tak jsem se do té pohodlné krabice zase vrátila. Ale budu to zkoušet dál:). A mám z tebe (s tebou) radost!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak aby vám to vydrželo..
    ...
    Nechci strašit,ale vím,že není vyhráno....

    OdpovědětVymazat
  5. Jani záčínaš si viac vážiť samu seba a hlavne veriť si, že zvládneš žiť. Prajem ti to veľmi.
    Pekný deň prajem.Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Mne vyléčila láska k jinému člověku..a pohodaaaa...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  7. Na podobných fotkách vypadáte jako Afrodita od Botticelliho. Držím palce ať se vám ta pocitová smršť daří kočírovat. Pro mě je to hodně zajímavý pohled, protože sama jsem spíš salámista (samozřejmě s dětmi se hodně změnilo), alespoň vidím jak různě svět vnímáme.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc Vám přeji ten hluboký prožitek. Já něco podobného zažila trochu opačně, po fyzické stránce, cítila jsem se jak znovuzrozená, z robota na hormonech se stala žena a s tím fyzičnem se mi narovnalo i to psyché. Není to občas jednoduché vydržet sám se sebou, ale stojí to za to :-) B.

    OdpovědětVymazat
  9. Jste opravdu krásná žena. :-)

    OdpovědětVymazat