středa 11. září 2019

Jsou dny

 












Jsou dny, kdy bych se potřebovala roztrojit, abych všechno stihla.
Jsou dny, kdy jsem plná vzteku, který pak jen horkotěžko vydýchávám nebo v mém případě vyběhávám.
Jsou momenty, kdy si utírám slzy, protože na jednu hlavu je toho občas až příliš.
Jsou i dny, kdy mám chuť si najít normální práci a nežít v nejistotě, jaký bude příští týden, měsíc, půlrok....
Ale pak jsou chvíle, kdy si uvědomuji, že ať už dělám cokoliv, pokud do toho dávám srdce, pokud mi to přináší radost a pokud to dělá radost i někomu dalšímu, má to smysl.
A i když je někdy život sakra těžkej, snažím se pořád hledat ty pozitiva.
Ať už je to slunko, co mi svítí do očí cestou do práce,  synovec v náručí, nebo i to večerní pivo.
Je kolem mě tolik věcí, které by mě mohly srazit do kolen, ale život je příliš krásnej a krátkej na to, abych se dívala z podřepu...
....
Dnešní radost až na kost.
Focení prostírek s mými milovanými hrnky.
Československý a polský porcelán. 
Brusel.

3 komentáře:

  1. Prostírky jedna radost a hrnky k tomu dokonalá dvojice!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost,že i naše hrnky dělají radost. Hezký den Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    tohle je barevné dokonalé sladění prostírek a retro hrníčků !
    A ty víš, že svými nejen kabelkami děláš radost!
    Já sama jsem teď oprášila úplně tu první od tebe - riflovou :-)
    Tak ať těch pozitiv více!

    OdpovědětVymazat