středa 31. října 2018

Úplně obyčejná radost


Vždycky, když se zamýšlím nad tím, co mi blog a moje práce dala a dává - jsou to jednoznačně setkání s lidmi. Je kolem mě tolik tvůrčích a zajímavých lidí.
Tolik osob, které mě obohacují a posouvají dál.
Z této poslední spolupráce, která se teprve vylupuje, mám obzvlášť radost.
Máří je osobnost.
Talentovaná, svá... Její kresby jsou rozpoznatelné na první pohled a už ani nevím, kdy a kde jsem na ni narazila. Takže na nabídku toho, že bychom něco spolu vymyslely, nešlo říct ne.
Zatím jsem ušila dvě toaletky, na stole ale mám další 4, kabelku a spousta dalších látek ještě čeká.
Mari bude mít v prosinci v Olomouci výstavu a o tom určitě napíšu brzo víc. Teď se jen raduju.
Úplně obyčejně.







7 komentářů:

  1. Spolužačka naší Marion, svět je malej ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. ještě v eshopu nejsou, nebo už jsou pryč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ani nebudou, všechno se chystá na pop-up prodej. Určitě dám vědět a co zbyde, asi nabídnu přes e-shop....

      Vymazat
  3. Doufám, že výstavu neprošvihneme, Mariino vnímání světa mě fascinuje. Toaletky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat