pondělí 15. října 2018

Šest




Za pár dnů má Ema šest.
Slavili jsme dnes.
Při pohledu na tyto fotky mě napadá to, co mi běží hlavou už od soboty.
Kam zmizely ty moje malé děti?
Mám doma dvě osobnosti, které mi každý den ukazují, jak výjimečné jsou.
Moji největší učitelé trpělivosti...
***
Emičko,
k tvým šestým narozeninám bych ti přála, abys zůstala pořád tak svá.
Kéž by sis udržela tu svou neuvěřitelnou představivost, hravost a výřečnost.
Nebudu zastírat, že to s tebou je občas dost náročný, ale neměnila bych.
Jsi jedinečná a já jsem opravdu vděčná, že tě mám.
P.s. Období Anny a Elsy už bohudíky skončilo.
Nejvíc frčí Beruška a černý kocour.
Dostalas svůj první nůž a byla na prvním skautském výletě.
A pak že nemám být pyšná....

5 komentářů:

  1. Emičce, všechno nej. Ať jí ta skvělá povaha vydrží!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ty děti nějak rychle rostou !
    Emičce všechno Nejlepší, ať zůstane svá !

    OdpovědětVymazat
  3. Všecko nejlepší! Jsou tak krásní. Emička mi tedy připadá celá babička (tvoje máma);).

    OdpovědětVymazat
  4. Beruška a černý kocour... a já doufala, že nic horšího než Frozen nemůže být! Jinak samozřejmě všechno nejlepší! A dokud je ve školce, tak prostě je malá😉

    OdpovědětVymazat