neděle 17. června 2018

Z posledních dní



Po dlouhé době jsem si uklidila v ložnici.
Přikláním se spíš k heslu, že kdo má úplně vypiglováno, asi nemá nic jiného na práci.
A práce, té já mám až nad hlavu. Ale už nebylo zbytí. A tak se teď chlubím hlavně proto, aby mě to motivovalo doumývat ty zbylá okna a vrhnout se na jámu lvovou, totiž pokojíček dětí. Ale zatím ještě nejsem asi v takové depresi, abych se o to pokoušela. Možná příští víkend.
Přežila jsem Emino vystoupení v baletu. Ema nadšená, my po víc než dvou hodinách jsme zdrhli. (Ema vystupovala v prvních dvaceti minutách).
Totálně jsem pokazila sekanou. Myslela jsem si, že to snad ani nejde, ale jde. Nikdo ji nejedl. Ani já. Aspoň se budu na vaření chvíli zase víc soustředit.
Cestou ze sobotní svatby kamarádky jsem s dětmi objevila relativně novou kavárnu v centru Olomouce, kde mají nejlepší zahrádku na světě. Je tam totiž houpací síť a houpačky. No posuďte sami, dát si dort, kafe a houpat se u toho v síti....Blaho.
A nakonec ten náramek.
Kamarád umí. A já s hrdostí budu nosit na ruce mosaz se staroegyptskými motivy. To víte, je to archeolog:-)))

4 komentáře:

  1. máme též špalky u postele, už přes tři roky, frčí to teď, jak koukám kolem, máme je jen neopracované z břízy .....u sto let staré postele . náramky jsou opravdu moc hezké . když uklidím, žije se mi tu lépe ,) ...prostě to tak mám.

    OdpovědětVymazat
  2. Která kavárna to prosím je? Děkuji, Petra Otýpková.

    OdpovědětVymazat
  3. Sofie je nejlepší! Chodíme tam už od otevření i několikrát týdně. Třeba se tam někdy uvidíme ;)
    Natálie (ještě jednou děkuji za pileu! ♥)

    OdpovědětVymazat