pondělí 18. června 2018

Dobrodruhá




Vzpomínáte si, jak jsem byla tajemná jako hrad v Karpatech a naznačovala, že jsem se pustila do jedné spolupráce?
V rámci charity v Olomouci vzniká v prostorách bývalé kavárny Betreka, přímo pod mou milovanou Bistrou krávou (Wurmova 5) nový designový obchod Dobrodruhá.
Jedná se o netradiční charitní obchůdek, který bude zaměřený na prodej zboží z recyklovaných materiálů od nejrůznějších designérů, retro kousky z druhé ruky. Takže zde seženete nejen oblečení, ale i doplňky, knihy, porcelán - ano moje milované kafáče, sklo.
Prostě kousky s příběhem A to já ráda.
Pro Dobrodruhou jsem našila pár toaletek, kabelek,batůžků a popruhů na foťáky. Postupně budou kousky přibývat. Nejlepší ale na celé spolupráci je, že mám přístup k látkám v charitním skladu.
Rozumíte, jak jsem nadšená?
Teď ale ta nejzásadnější informace - otvíračka je už zítra v 16,00 hod.
Takže kdo z olomouckých budete mít cestu kolem - vřele doporučuji.

7 komentářů:

  1. To je úžasná zpráva! Těším se, až se tam podívám a něco ulovím :)
    Natálie

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip, píšu si na seznam, kam se zajdu podívat při návštěve Olomouce.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím do Olomouce,

    dotaz mám z opačné strany,
    nelze obchůdku něco darovat?
    Sklo, porcelán, i třeba celý servis?
    Díky za odpověď:(
    Ev@

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě.... napište jim na facebookové stránky....

      Vymazat
  4. Jani zdravím vás. Dnes, v Reportu pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj v 18 hodin byla krátká reportáž o charitativním obchůdku z vaší fotky. Super. Mějte se hezky. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat