pondělí 19. března 2018

A už zase pondělí:-)




Ač jsem to úplně neplánovala, víkend byl spíše pracovní.
V nadšení z nové látky jsem se pustila do limitovaných kousků, které byly do pár hodin pryč.
Zítra už většinu z nich odesílám, tak jsem si je aspoň rychle vyfotila na stole.
Opravdu, Markét, smekám. Moc se ti to povedlo.
Dnešek byl spíše odpočinkový, protože nákupy, poslední papíry k daním a ta zima venku mě naprosto odrovnaly.
Čaj a po dlouhé době knížka.
Peter May je jedním z mých oblíbenců, takže hurá do ní.
A vám všem hezký začátek týdne...
.....
Díky moc za přání k narozeninám. Udělali jste mi radost.

4 komentáře:

  1. Jani,
    zima šílená!!! brrr a daně..:o(
    Měj hezké úterý a já se těším, joo!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, na mikino-šaty ještě zbylo? :)
    Jsi kouzelnice, já na podzim tvrdila jedné paní, že ten úplet na kapsičky a tašky moc není, ať vydrží, že bude i len:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbylo, naštěstí.... už se nemůžu dočkat. A len objednám. Napíšu...:-)

      Vymazat