středa 17. ledna 2018

Tiskem



Dnes se mi do ruky dostal časopis Nové proměny bydlení a v něm na několika stránkách naše koupelna v dílně.
Krásný fotky od Dana, ještě fotogeničtější Soňa. Jen já bych se tam nejraději vymazala:-)
....
Dnešek byl tak hektický, že jsem ani nedoufala, že bych mohla zalézt do sedačky s časopisem a čajem.
Už jen to, že jsem ráno zaspala a tím pádem nestíhala. Ale pak jsem se na to podívala z druhé strany a s velkou radostí si uvědomila, že jsem spala přes deset hodin v kuse. Venku svítilo slunko. Odráželo se od napadaného sněhu a všechno jiskřilo. Takže stres zmizel. Všechno zapadlo kam má a i když ještě pořád malinko pracuju, už teď vím, že časopis mám na stole v obyváku, čaj v konvici a volný večer před sebou. Což mi dneska úplně stačí ke štěstí:-)
....
Na e-shop jsem v průběhu pondělí a dneška nahrála spoustu nových kabelek a toaletek.... To jen k té mé práci:-)

3 komentáře:

  1. Všechny divné fotky jsou od toho chlapa z televize.Taky se občas nestačím divit, jak vypadám.Takže už jedině od Dana. Jemu do toho můžu mluvit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, chci od něj portrét. Musím so trochu zvednout sebevědomí....:-)

      Vymazat
  2. Máš krásné fotky, jak tě nafotil někdo na schodech .

    OdpovědětVymazat