pátek 15. prosince 2017

Měla bych/chtěla bych







Moje věčné dilema.
Co bych měla a co bych ráda.
Asi nemusím říkat, že ve většině případů vyhrává ta první - a na první pohled správná varianta.
Jsem zodpovědná přece.
Takže plním plány na stodeset procent, snažím se, aby všechno bylo, jak má....
Ale někde v pozadí mám pořád tu otázku...
Jak to chci já?
Letos jsem ve svém životě udělala hodně změn.
A tou největší a nejdůležitější pro mě bylo, že jsem začala víc myslet na sebe.
Zní to asi dost banálně.
Ale pro mě ten největší krok.
Dovolit si chtít něco, co možná není úplně v souladu s přáním ostatních.
Neohlížet se tolik, co si řekne okolí.
Povolit si odpočinek, víc času jen pro sebe.
A snažit se žít víc radostně.
....
Jedna z takových radostí byli moji milovaní Priessnitz.
První řada, velkej doják, spokojená Jana.

6 komentářů:

  1. Jani moje dcera me uci znovu ze mam delat co chci :). Deti to delaji tak krasne prirozene. Hledame cesty aby vsichni byli spokojeni. Nemej zadne starosti a uzivej ;), je to tvuj zivot. Hezky vikend

    OdpovědětVymazat
  2. Učím se to denně a moc mi to nejde...tak hodně štěstí��na tohle téma přikládám https://www.firstclass.cz/2017/12/proc-zeny-klamou-samy-sebe-aneb-3-zavadejici-pravdy-o-stesti/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=prispevky_lookalike_engagement_20171213

    OdpovědětVymazat
  3. Začala jsem chodit každých 14 dní na masáž, povolila jsem si to původně jen diky miminku v břiše, ale už ted si říkám, ze alespoň jednou za měsíc v tom chci pokračovat i pak. Poslední dobou, vnímám to i u druhých, mi hlavou rezonuje slovo "sebepéče".

    OdpovědětVymazat
  4. V mém případě pořád vítězí to, co bych chtěla. Jsem extrémně líný člověk, který pořád vše odkládá a odkládá až do nekonečna.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jani, troufám si napsat toto.
    Někdy to, co chceme nás stejně neudělá šťadtným. Ať už se jedná o věci důležité a velké, tak je to někdy i s maličkostmi.
    Třeba si strašně moc přejeme mít pro sebe pár dní, dělat to či ono, ale nakonec nás to nenabije, jak jsme si předstaovali. Naopak, pokud zvládneme udělat něco pro druhé, nebo něco, co spíš musíme než chceme, můžeme mít nádherný pocit...
    Není to vždy, ale je to tenký led :-)
    Snažím se spíš ve všem najít kousek radosti pro sebe.
    T.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, ať to "chtění" jde jako po másle. Hezké předvánoční dny i večery!

    OdpovědětVymazat