pátek 8. prosince 2017

Koupelna




Kdo mě sleduje na instagramu už asi tuší, mnozí to asi i vypozorovali z příspěvků Soni Malinové....
V dílně jsme se pustili do rekonstrukce koupelny.
Ti, kdo už máte nějakou přestavbu za sebou, asi tušíte - žádná rekonstrukce není bez problémů. A ani ta naše nebyla.
A popravdě já jsem už tak strašně moc ráda, že je to za mnou.
Koupela je v pronajatém bytě, takže byl požadavek do ní investovat co nejméně peněz.
Byla v dost příšerném stavu, ze zdi trčely dráty....
Takže když přišla nabídka od České televize, skočila jsem po tom.
A jak ta naše koupelna dopadla, to se můžete podívat už dneska v 18,25 na ČT1 nebo tu.
Já se na videu dost nedávám a ještě ani nevím, jak to ve finále bude vypadat, takže se podívám až ze záznamu. Ale popravdě se pohledu sama na sebe dost děsím.
Takže mi vlastně vůbec nevadí, že si televizní premiéru odbudu na londýnském letišti.
Batoh sbalený, prodloužený víkend přede mnou.
Tak se opatrujte a já se nahlásím z Birminghamu:-)
P.s. Nejlepší závěr na kameru natočený nebyl.
A to když po poslední klapce přišli sousedi, že jim kape ze stropu voda.....

18 komentářů:

  1. no to je nádhera, už se těším na večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, "Bydlet jako" moc ráda sleduju, no a na tenhle díl se teď budu těšit abnormálně!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Říkala jsem si, jestli je to u vás doma a jak se to da přežít s dvěma detma. Vypada to super, a s vlastním obrazem na videu úplně chápu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já myslím, že se to moc povedlo, alespoň podle fotek soudě. Těším se, až pořad uvidím večer .-) Jinak kameru a objektiv, má rádo málo lidí, když stojí před a ne za nimi :-)) Hezký výlet do Anglie.

    OdpovědětVymazat
  5. Koupelna krásná, snad bude i funkční, když se sousedé ozvali;) Krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je super, těším se večer na pořad! Pěkný prodloužený víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky jsem si myslela, že až budu rekonstruovat koupelnu, půjdu do barev...ale ty kachličky jsou tak super, že začínám zvažovat.... Ivča

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, já to viděla! Úplně náhodou. Dobrý! Všichni tam vypadáte sympaticky.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani super, dneska jsem viděla celou přestavbu, koupelna se povedla .... Soňa je moc šikovná .... a ty jsi krásná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Koupelna je opravdu krásná, ale já za sebe - NEBRAT! Máme novou koupelnu druhý rok, krásnou, světlounce růžovou s bílou. Obklady dobrý, ale světlá dlažba JENOM pro blondýny! Koupelnou poze projdu a už můžu lítat s mopem ... Xkrát denně, a to rozhodně nejsem puntičkář ;) Kateřina

    OdpovědětVymazat
  11. Včera jsem koukala, dopadlo to super. Děkuji za zákulisní fotku. Vypadalo po příliš jednoduše.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. vypadate dobre, jen tam strasne mrkate, tak nevimjestli i v civilu nebo jen v telce:-)

    OdpovědětVymazat
  13. To je ale škoda, té poslední kapky!:)

    Děsit se netřeba, působíte sympaticky :) J

    OdpovědětVymazat
  14. Jani mě nejvíc pobavil ten dovětek tady...ty situace se sousedy a vodou také známe. A chválím i nápad dát pračku se sušičkou mimo koupelnu. Když bude jedna z vás relaxovat, druhá může prát aniž by ji rušila. A co mi udělalo největší radost jsou záběry na dům :-D konečně mám představu kam vede výhled z okna aniž bych se musela na takovou hloupost psát. Simona.

    OdpovědětVymazat
  15. My máme za sebou také rekonstrukci koupelny. Nevím tedy, jestli se tomu dá vůbec říkat rekonstrukce, jelikož jsme akorát vyměnili vanu za sprchový kout. Ve vaně jsme es stejně nekoupali, protože je sprchováníekologičtější , takže proto jsme se rozhodli pro koupi sprchového koutu, který v koupelně nezabírá alespoň tolik místa.

    OdpovědětVymazat
  16. Jéžiš, vy máte ale krásnou novou koupelnu. Už se moc těším na úplný a totální výsledek :) Zatím to vypadá, že jste na velice dobré cestě. My jsme si také nedávno rekonstruovali tak trochu ten náš brloh a starou podlahu, jsme vyměnili za moderní řešení jménem vinylové podlahy , takže tak :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jani, děkuji moc za super příspěvek :-) My se také teď chystáme na takovou menší lokální rekonstrukčičku a uvidíme ještě, co to všechno obnáší, protože jsme nikdy nic takového nerekonstruovali... Jediné co vím a na co nás spoustu lidí kolem nás upozorňovalo bylo to, že bychom si měli pořídit dostatek respirátorů jestli máme v plánu bourat... Tak uvidíme mno :-D určo dáme vědět!

    OdpovědětVymazat