úterý 26. září 2017

O jídle?



Někdy si tělo samo řekne, co potřebuje.
Takže i když bych ráda snila o hamburgerech, popravdě teď spíš myslím na mrkev.
Na kukřici, brokolici a zelené fazolky.
Na hromadu pečené zeleniny.
Na horkou zeleninovou polévku, zelené kari s lilkem nebo obyčejnou dušenou mrkev.
Jen ne žádné maso.
Moc tomu nerozumím, ale je to tak.
A nebráním se.
Tělo si asi samo žádá detox, tak proč mu ho nedopřát.
Tak opět snídáme strouhanou mrkev s jablkem a oříšky.
Úplně jsem zapomněla, jaký je to skvělý dobíječ energie.
(Dnes jsem se dobře vyspala, takže jsem nadmíru pozitivní:-))).
A taky jsem si večer uklidila v kuchyni a kupodivu to přežilo i odchod dětí do vzdělávacích institucí.
Někdy je potřeba nejen uklizeno v duši, ale i okolo sebe....a pak je ten mír úžasnej.
Tak hezké úterý mějte.

8 komentářů:

  1. Hned zítra si udělám mrkev s jablky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já mám přes léto - saláty, saláty a zase zeleninové saláty skoro každý den do práce. Jo a občas ryba a kaše.
    Jinak na dušenou mrkev mám také chuť, takže příští týden bude mrkev.
    Strouhaná mrkvička s jablíčkem by byla super, ale ráno není čas a odpoledne či večer už zase chybí síla. Takže víkend to jistí.
    Kromě mrkve miluji také nastrouhaná jablíčka se skořící a troškou cukru.
    Jo podzim je krásný.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já mám teď prozměnu chuť na zeleninový salát, jako to tak čtu...

      Vymazat
  3. Mám to stejné! Na maso teď nemám ani pomyšlení... ale doufám, že do druhého listopadového víkendu se ta chuť zase probudí! ;)

    OdpovědětVymazat