čtvrtek 27. července 2017

Letní etudy








Už bych si na to měla asi pomalu zvyknout.
Někomu přichází deprese na podzim, já se s ní sžívám přes léto.
Možná proto, že mám pocit, že konečně můžu vypnout, zpomalit.
Nebo že, jak už jsem tu nedávno psala, si naberu hodně práce a s dětmi to prostě úplně dohromady nejde.
Taky asi na mě doléhá ten celoroční stres a v momentě kdy trochu zvolním, tělo si řekne, že teď je ten čas...
Takže přes léto toho hodně prospím. Hodně proležím. Hodně jen tak koukám. A po dlouhé době hodně pláču.
Ale poprvé mi to přijde vlastně v pořádku.
Asi malinko dozrávám.
Taky se tu svou depresi učím přijímat a ne si jen stěžovat. Ne si své smutky ukládat uvnitř, ale pustit je.
V tom vidím největší pokrok své celoroční práce sama na sobě.
.....
Pohledy z verandy.
Stejné, ale pokaždé jiné.
Čištění hlavy u šití popruhů.
Dvacet kousků naráz.
Bez přemýšlení, jen manuální práce.
Opravdová radost.

5 komentářů:

  1. Popruhy jsou nádherný! Přeju ať je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  2. a za jak dlouho ten splin asi tak prejde, odejde samo?

    OdpovědětVymazat
  3. "...v momentě kdy trochu zvolním, tělo si řekne, že teď je ten čas..."
    Většina nemocí mě složí právě o dovolené. Lidské tělo je geniálně zařízené. Líbí se mi, jak píšete o svých pocitech. Vnímám to dost podobně.
    Ať se Vám brzy udělá lépe. Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Moji autisti kombinovaní s psych.poruchou majú v zime depresie, aj v záťaži, trebárs pred operáciou, pred zmenami....niekedy sa mi zdá, že keď som v ich ,,koži,, tak z depresií vôbec nevychádzam, lebo môj čas je tiež v lete, keď sa ,,zlomí,, svetlo...teraz..opatrne robím krôčiky, budujem, zaháňam bolesť mini radosťami, ale tú vnútornú už mám stále!
    Beh je mojím liekom tiež, hoci som mala už 55:-)
    Pozdravujem, požehnávam:-)

    OdpovědětVymazat