pátek 23. června 2017

Z Birminghamu

















Birmingham měl být jen na skok, ale nakonec jsme tam strávily tři dny.
A mně to hrozně moc prospělo.
Příjemná změna oproti Londýnu, kde všechno tepe.
Brum - jak říkají místní - má na to, jak velké město to je, docela malé centrum, které máte do hodinky oběhnuté. Nádherné nábřeží a říční kanály, pár menších parků, jednu hlavní ulici s náměstím a spoustu zákoutí, kde se stačí jen vyplácnout a nasávat atmosféru.
My jsme si to užily dosyta.
Měly jsme tu sraz s kamarády, prolezly jsme místní tržnice a já objevila látkový ráj (takže příště všechny peníze s sebou do Birmingamu), vyzkoušely jsme snad všechny místní piva (nic pro mě), zjistily, že nejlepší kafe je čaj s mlíkem....
Obrovskou radost jsem měla ze setkání s Adamem, kterého jsem znala z vyprávění a hlavně jsem měla jeho kapelu už dost dlouho v oblíbených. 
A co ty batohy na poslední fotce?
To máte totiž tak, když si někdo nechce připlácet za zavazadlo a jede jen s kabelkou, nakonec se i batůžek hodí. Aspoň jsme je ozkoušely v praxi. A přežily.
Jak batohy, tak naše záda...
***
Včera mi pod fotku na FB psala Jana, jestli prý nemám cestovatelskou kocovinu. Mám a hned bych zas někam vyrazila....ale vystřízlivění bylo rychlé a trochu bolelo. V podobě nemocné a zvracející Emy. Welcome back...

9 komentářů:

  1. Ta pohoda z fotek je skoro hmatatelna. Nebude nekdy prispevek o tom, jake to bylo zit v Anglii? Tusim, ze jako aupair? Diky 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Au pair ne, prodávala jsem na stánku....

      Vymazat
    2. Jani, kdybyste se rozhodla někdy napsat takový článek, moc ráda si ho přečtu, věřím, že bych nebyla sama:). Véra

      Vymazat
    3. Popřemýšlím, už je to totiž tak dávno!!!

      Vymazat
  2. Nádhera. High Horses jsou prostě skvělí, díky za objev :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, diky za další super tip na muziku. Btw v listopadu maji v Praze koncert Oh Wonder �� Petra

    OdpovědětVymazat