úterý 6. června 2017

Paletová


To tak člověk přijde domů a v obyváku je nová sedačka.
Tedy abych byla přesná, byly tam 4 palety. Každopádně nadšení mého muže a dětí bylo velké, takže sedačka byla za chvíli.
Ještě úplně nevím, jestli se mi prostor líbí. Ale co se mi zaručeně líbí, je, že se dá večer u filmu bez problémů usnout.
Baví mě, že je náš byt i přes své skromné prostory vlastně hrozně variabilní. Co jeden den vymyslíme, druhý zrealizujeme. A když nás to po nějaké době přestane bavit, zase přijdeme na něco jiného.
Změny se pomalu dějí i v pokoji u dětí.
Který je ve většině případů dost jako po výbuchu bomby.
A já se přiznávám, že už často nemám sílu sněžit se to měnit.
Vlastně občas s malinkou závidstí vzpomínám, kolik jsem toho stíhala, když byly děti menší. Kde jsem na to všechno brala energii?
Dnes večer jsem ale jasná.
Sedačka v obyváku.
Jen musíme přijít, na co se po dokoukání Mladého papeže budeme dívat. A laťka je vysoko. Dneska se mi o Judovi dokonce i zdálo:-))

5 komentářů:

  1. Jani, sedačka je super. Vidím, že palety frčí. U nás taky paletový nábytek hraje prim! Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Pomóc, já tam ty palety vůbec nevidím. A rozčiluje mě, že tomu nemůžu přijít na kloub. Help please! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. My chceme podobnou ven - z palet. Jen vam zavidim, ze jeden den vymyslite a druhy zrealizujete. V tom my znacne pokulhavame:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Máme z palet postel už pár let a je skvělá - vydrží i pořádné řádění dětí. Akorát ji máme docela nízkou (jenom z na jedné řadě palet) a v těhotěnství se mi z ní těžko vstávalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za super inspiraci. My jsme u manžela v práci, kde pracuje mimojiné i s takovými stroji jako jsou vysokozdvižné vozíky brali velkou spoustu nevyužitých palte a také jsme si z nich udělali všelijaký nábytek :) Ty palety mají veliký potenciál, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat