čtvrtek 16. července 2015

Už se to blíží






Svoboda mé malé sestřičky řádně zapita.
Dokonce jsem stihla i rychle spíchnout "rozlučkový" závoj.
Užily jsme si.
Jen když jsem ráno musela vstávat v 5,15 - to abych stihla návrat domů a vystřídat muže před odchodem do práce - trochu jsem zuřila.
Ale hned mi náladu vylepšil tento pohled.
Ještě pár dní a budeme se na to koukat každé ráno.
Nemůžu se dočkat!


9 komentářů:

  1. Jéva, takže za chvíli začnou Emičce a Kubovi přibývat bratránci a sestřenky?:D Rozlučkový závoj je originální nápad a hlavně - ty puntíky, ách! :D Jak si tak uvědomuju, já vlastně rozlučku nějak nestihla, ale o to více jsme si užívali svatební den:-) Tak ať se svatba povede! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pravda je, že jedno miminko už je na cestě....:-)

      Vymazat
    2. Krásná rozlučka. Líbí se mi nápad se závojem. A to "cestovní miminko" (tuším:-)) udělá radost i v naší rodině:-).

      Vymazat
  2. Jéé, těším se na fotky se svatby :)
    Rozlučka je prima, pamatuji si ,že jsem jí měla,ale i s klukama ne vyloženě dámskou jízdu...

    Výhled je krásný , jsem zvědavá co se dozvíme.. Stěhujete se do nového baráčku??
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by...jen se na léto přesouváme na chalupu:-)

      Vymazat
  3. Jani, krásná akcička :) Tak vše krásně nachystej a pak hurá do přírody :) Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná akce a krásné ženy,užívejte léta a ať se svatba vydaří :-) Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Krása! Užijte si svatbu i letní přesun na chalupu. Vypadá to tam jak z pohádky!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, Pohořany, tam je krásně... a možná je tam teď i docela příjemná teplota...

    OdpovědětVymazat