pátek 31. července 2015

Nevyfotitelná




Na tuto tašku jsem se vyloženě těšila.
Protože zlatá a hlavně protože tato látka.
Která ač to na fotkách není vidět, je nádherná....
Pořád jsem si říkala, že pokud ji někomu nevnutím, sama si z ní něco ušiju....No a teď abych ji dokupovala.
Ať jsem dělala, co jsem dělala - nějak se mi nepodařilo vyfotit, jak přesně je krásná.
Ale aspoň pro malou představu.
Kabelka - moje práce, dřevo - můj tatínek.
Každý to, co ho těší nejvíc.
Tak to má být.
A vám hezký pátek.

6 komentářů:

  1. Jani, tak ta JE!! A obdivuji to šicí tempo, já to s těmi dětmi nedávám, vždy až po večerech a to už padám únavou. Ty Vaše už si asi spolu více vyhrají :-) Užívejte chalupaření a krásné dny přeji. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že se povedla vyfotit dokonale, je krásná! A to dřevo jako taky dobrý... :)
    Zdravím a přeji pěkné dny. Vendula K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si tedy hned všimla, jak je látka nádherná. Miluju takové jemné látky. Dvě dokonalé práce ve skvělé kombinaci. Pěkně užívejte léta:-).

    OdpovědětVymazat