čtvrtek 11. září 2014

Léto, kde jsi?


Veselá letní ( i když při pohledu z okna trochu pochybuju) taška.
Ale takové bylo zadání.
Přidala jsem čokoládovou koženku a samotné ušití už bylo celkem rychlé.
Aspoň něco mě dnes těší, protože i když bych ráda prohlásila, že v takovém nečase nevystrčím ani nos, tak už těď vím, že minimálně třikrát ven půjdu.
Uf.
Tak deštník.
A odvahu:-)

6 komentářů:

  1. Jani, taška je kouzelná, taky mám tuhle látku ráda :-) U nás taky hustě prší, ještě že mám dnes volno a nikam nemusím :-) Měj se krásně ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu se v tomto počasí tak dobře čte/ šije/vaří.....:-)

      Vymazat
  2. Jé, děkuju za milý pohled na něco vysloveně optimistického. Mít takovou tašku, tak mám dobrou náladu už jen díky pohledu na ni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že jsem tě potěšila:-)

      Vymazat